Depinde ce buget ai dar ar sta lucrurile in felul urmator:
Ursuletul e o optiune foarte buna mai ales daca e un M3 daca nu si 325 e perfect;
Eu o sa iti spun modificaile specifice pentru drift:
- Incepi cu usurarea masinii la maxim, scoti toate tapiteriile si scaunele din spate fetele de usa si izolatiile de pe capota etc, scaune usurate sport cu sustinere laterala foarte buna, decupezi podeaua la porbagaj depinde cat de extrem vrei sa mergi
Volan cu priza bun perfect rotund.
Arcuri fabricate cu o rigidate extrema, si daca e posibil suspensie reglabila care de obicei e scumpa asa ca un set de arcuri facute in asa fel incat sa coboare masina destul de mult 10-15cm, si sa o faca extrem de rigida aprox 15kg forta/arc
Ughiul de cadere la rotile din fata trebuie deschis la -2 -5 negativ pentru a elimina subvirarea.
La rotile spate nu e necesar sa deschizi unghiul de cadere.
Iti trebuie diferential cu alunecare limitata sau il sudezi pe cel original cheap
Frana de mana neaparat si dace e posibil hidraulica.
Restul sistemului de franare ar trebui up gradat cel putin cu un set de placute de frana racing.
Ambreiajul e esential sa fie modificat pentru a rezista solicitarilor pentru drift.
Cutia de viteza, e bine sa ai una de rezerva
Sasiul trebuie ridigizat maxim posibil, strut bars fata, spate, sway bars (bari torsiune) modificate si roll cage care de asemena face sasiul mult mai rigid.
Ar fi bine sa ai bucsile de la suspensie facute mult mai rigide
La motor nu ai nevoie de 400 de cai neaparat da e bine daca ai cat mai multi
Evacuare directa, air intake, si alte modificari simple de genul acesta prin care sa obtii un raspuns mai bun de la motor suntr suficiente.
Trebuie sa iti modifici rezervorul pentru a nu ramane fara benzina din cauza balansului, si l fel baia de ulei... cu uleiul pur si simplu pui un litru in plus si e ok.
Anvelopele cele mai bune pentru drift sunt cele pe care le poti obtine pentru ca o sa ai nevoie eu am distrus intr-o saptamana de drift in Ungaria 14 seturi de anvelope
E important sa ai presiune in roti mai mare pe fata de exemplu 3 bar si pe sapte 2, 5-2, 7bari sau egala. Nu e bine sa fie rotile mai moi pe fata = subvirare.
In functie de stilul tau si de cum se comporta masina poti sa o setezi din dimensiunea anvelopelor, pentru subvirare, supravirare sau comportament neutru.
Roti mai mari pe fata si mai mici pe spate o sa iti dea un caracter supravirator iar invers subvirator
Masini optiuni:
Ford siera, opel kadet model vechi, escort model vechi, ascona, manta nissan 180 sx, 200sx
Un rahat de bmw cumparat de la bulgari cu 200 euro... ia`ti si poti sa iti bati joc de el cat vrei, poti sa faci si drift poti sa te faci si pachet cu el. 2 in 1
Cele mai bune masini pentru drift sunt cele japoneze si cele cu peste 250 de cai putere: Nissan 350z, Nissan silvia s15, Mitsubishi evo sau lancer, Mazda rx7, etc... Nu o sa poti face drift cu o masina stoc...neaparat trebuie modificate suspensiile, motorul, etc.
Toyota Supra supraalimentata 1000bhp
Daca nici cu asta nu faci drifturi, inseamna ca nu stii sa faci
Iti iei din Anglia o supra la 3000 de euro de moare toata lumea. Din ''94 motor 3.0 supraalimentat la vreo 600bhp si nu ai treaba
Pai depinde ce drift, daca drift de gheata iti recomand suvurile si masinile cu tractiune integrala si pentru. asfalt iti recomand masinile foarte usoare cu tractiune pe spate, cauciucuri asfalt.
vl96cos întreabă:
Alexandru250201 întreabă: