Nu ma pricep la condensatori si subwoofere, dar cine ti-a spus ca atunci cand as motorul este oprit nu mai consuma bateria sa mearga sa isi breveteze ideea. Daca nu gaseste un nume potrivit, sai ii spuna perpetuum mobile .
În momentul cand masina stationeaza si motorul este oprit, daca folosesti casetofonul se consuma curent de la acumulator, deci este un consumator al instalatiei electrice auto. Condensatorul subwoofer are rolul de a inmagazina energie, pe care o poate reda intr-o cantitate mare, foarte repede, pe perioade scurte. El preia toate fluctuatiile si ofera amplificatorului de la subwoofer curentul de care are nevoie in varfuri, adica atunci cand wooferul este solicitat pentru bas. Condensatorul este necesar la amplificatoare de putere mare deoarece absorb brusc curentii mari din instalatie, mai are un rol de protejare a acumulatorului.
Nici sa nu te gindesti sa asculti " nebuneste " cu motorul oprit. Atunci nu te mai ajuta nici mama condensatorului. El este o rezerva de putere dar nu face minuni. Nu te baza prea mult pe el. La sistemul care il am pe o masina se putea si fara dar totusi am pus si condensator. Vreau sa spun ca releul de incarcare este deja pe duca iar masina chiar si cu motorul pornit, simte cind dai " blana ".
In concluzie, pune condensator ca nu costa o avere dar tine cont de un lucru. Foloseste cablu de alimentare dedicat ( de sectiune mare ) legat direct de la baterie prin siguranta de putere. Ai grija pe unde treci cu cablurile prin masina, foloseste mansoane speciale pentru izolatie. Cel mai bine ar fi sa te adresezi unor specialisti.
Auditie placuta.
anonim_4396 întreabă: