Nu stiu eu? Dar tu de unde stii? Vad ca afirmi ceva dar explica cum de un prpadit de filtru iti poate tie bloca functionarea AC? Asa sa dau cu vorbe dau si eu,mai greu este sa explici. Uite eu nu folosesc filtru ala,recircul aerul in cabina,filtru este pus spre partea care trage aer de afara,deci nu vad cu ce ar restrictiona filtru asta functionarea aerului. Daca sa zicem ai fi avut filtre peste tot pe unde iese aerul,iar filtrle ar fi fost imbacsite rau de tot, astfel incat aerul sa nu mai poata circula, atunci da AC-ul nu ar mai fi functionat, senzoul de high pressure ar fi pus off compresorul, ca s-ar fi marit presiunea pe conducet, in radiatoare etc.Cam asa lucreaza un AC asta daca spui ca stii.Acel filtru de polen ce spui tu filtreaza doara aerul de afara, atunci cand masina trage aer de afara.Eu nu am schimbat filtru ala la vechea masina de ani de zile, cel putin vreo 5-6 ani .In sf omu nici nu a zis ce masina are, daca o fi avut vreun OZN ceva poate ca are soft ala vede cand filtru este murdar, sau data cand la schimbat si spune, dar nici asa nu ar avea de ce sa opreasca functionarea AC.Nici nu a oprit,pentru ca din ce a spus omu, aerul circula in cabina, doar ca nu e rece, deci sistemul este low in freon, nicidecum cai filtru de polen murdar.
Hai sa te vad ce explicatie dai tu, apoi sa spui ca ma aflu in treaba.Sa vad ce stii tu de AC, sau cat stii.
Deja ai postat cel putin 3 intrebari cu "probleme" la masina ta.
In acest caz ai tot 3 alternative:
- iei cartea masinii (sau un cunoscator a masinii) si inveti functionarea partilor diferite de masina ta cu care ai fost obisnuit
- mergi cu masina inapoi la vanzator si sa-ti arate cum functioneaza /se folosesc acele functii
- iti vinzi masina si-ti iei o masina simpla (eventual o predai la REMAT big grin ).
La incarcarea cu freon o sa-ti zica aia daca doar de atat e nevoie, sau daca e ceva defect pe instalatie.
La mine au fost ceva probleme electrice.
Dar ai dat drumu la AC? Deci pe undeva ai un buton AC ala trebuie apasat.Aer baga,deci e bun,daca si butonu este apasat,atunci esti low in refrigerant. Daca esti low aia inseamna ca a pierdut pe undeva,deci trebuie sa afli pe unde pierde,pentru ca degeaba bagi tu refrigerant acum, ca dupa catva timp iar se duce, depinde de cat de mare este fisura pe unde pierde. Daca nu ai freon cum zic oamenii, atunci trebuie sa presurizezi sistemu cu Nitrogen, cu azot, bagi acolo 150-200 de psi si astepti, vezi daca iese ala afara. Daca nu iese e dubios pe unde sau cine a scos freonul afara.Verifici si valvele alea sau vintile cum le zic romanii, sa nu scape pe acolo.Chestia e ca tu nu ai azot gaz sa bagi, sa iti zic sa bagi aer cu un compresor nu stiu, dar poti incerca si asa, dar tot iti trebuie ceasuri sa vezi presiunea si daca scapa.Ai nevoie de ceasuri cu porturi pentru AC.In sf cred ca e mai bine sa mergi la un service.
Ce trebuie sa intrebi? Ii zic aluia ca nu-ti merge AC.il lasi sa verifice, apoi el o sa iti zica cei rau. Daca zice ca esti low in freon, el o sa zica ca iti baga freon, de regula asa se face, insa daca il pierzi iar rapid e d e naspa. Dupa iar trebuie sa te duci sa caute unde pierde.Sai zici acu sa caute nu stiu, poti sa-i spui sati caute pe unde pierde.
Sa verifici tu iti trebuie scule, daca nu ai mergi la service.Nu e cine stie ce mare chestie dar fara scule n-ai ce face.
Ce mai poti face este sa dai tu afara tot freonu daca o mai avea ceva si sa pui tu altu.Asta o poti face si singur si fara scule.
Cred ca asa ar fi mai bun, te duce mai ieftin, iar daca scapa iar stii exact ce trebuie facut.Asa te duci la mecanic ala iti ia bani, mult mai mult decat daca incarci tu singur sistemu. Daca scapa iar va trebuie sa mergi la el alti bani.Deci goleste sistemu de tot, baga freon si mergi asa.notezi undeva data cand ai facut si asta e.
Daca esti curios sa faci jobu asta singur iti pot spune exact ce trebuie sa faci si cum sa faci, nu e greu deloc, nu trebuie scule nu trebuie nimic, doara freon pe care il cumperi de la magazin.
Trebuie încărcat cu freon. Se plătește ca la combustibil: în funcție de cât ai nevoie. Maxim 200 lei.
Verifica filtrul de polen inainte, exact asa am patit si eu si credeam ca e dus senzorul de temperatura. Era de la filtru.
Nu stiu eu? Dar tu de unde stii? Vad ca afirmi ceva dar explica cum de un prpadit de filtru iti poate tie bloca functionarea AC? Asa sa dau cu vorbe dau si eu,mai greu este sa explici. Uite eu nu folosesc filtru ala,recircul aerul in cabina,filtru este pus spre partea care trage aer de afara,deci nu vad cu ce ar restrictiona filtru asta functionarea aerului. Daca sa zicem ai fi avut filtre peste tot pe unde iese aerul,iar filtrle ar fi fost imbacsite rau de tot, astfel incat aerul sa nu mai poata circula, atunci da AC-ul nu ar mai fi functionat, senzoul de high pressure ar fi pus off compresorul, ca s-ar fi marit presiunea pe conducet, in radiatoare etc.Cam asa lucreaza un AC asta daca spui ca stii.Acel filtru de polen ce spui tu filtreaza doara aerul de afara, atunci cand masina trage aer de afara.Eu nu am schimbat filtru ala la vechea masina de ani de zile, cel putin vreo 5-6 ani .In sf omu nici nu a zis ce masina are, daca o fi avut vreun OZN ceva poate ca are soft ala vede cand filtru este murdar, sau data cand la schimbat si spune, dar nici asa nu ar avea de ce sa opreasca functionarea AC.Nici nu a oprit,pentru ca din ce a spus omu, aerul circula in cabina, doar ca nu e rece, deci sistemul este low in freon, nicidecum cai filtru de polen murdar.
Hai sa te vad ce explicatie dai tu, apoi sa spui ca ma aflu in treaba.Sa vad ce stii tu de AC, sau cat stii.
Foarte simplu. Mergi la tine în oraș la o stație de încărcat clima, te costa 100 de lei.