Nicio șansă. Nu la noi. Incă sunt persoane care isi cumpara masini la 300 de euro sau vechi de 30 de ani. În România abia de găsești stații de încărcare. Românu' la drum lung nu stă din juma in juma de ora sa încarce.
Masinile diesel in schimb in cativa ani o sa fie amintiri.
Mai ok hibrid decat electrica oricum.
In tarile nordice deja au explodat vanzarile... De ce sa nu fie in viitorul apropiat. In România s au dublat fata de anul trecut.
Nu se va întâmpla asta niciodată, o înlocuire a vehiculelor cu motor termic, cu cele cu motor electric. Există lumea a treia, unde infrastructura rutieră e la pământ, câștigul salarial e infim, vedeți mulțimea de motociclete, scutere, biciclete.
De asemenea, există zone pe acest pământ unde nu ai cum folosi astfel de mașini: zonele polare, deșertul, zone montane înalte.
Da, vor înlocui cele electrice, pe cele cu motor termic, doar în orașele mari, dezvoltate economic, țările dezvoltate.
Dar, există un revers. Autonomia vehicului, căci în condiții de laborator are 500 km autonomie omologată. Dar, ce te faci în lumea reală cănd ajunge la 300 km reali?
La noi sau la ei?
La noi niciodată. Nu avem infrastructura necesară. Suntem vai de steaua noastră niște rupți in fund, cimitirul de mașini al Europei. Asta e realitatea!
Salut. In viitorul APROPIAT nu o sa se intample asta pentru ca
- nu prea sunt statii de incarcare
-au autonomie slaba
-nu multa lume si-ar permite
In schib o sa se interzica masinile diesel .
De ce pui problema asa si masinile electrice vor putea fi inlocuite cu masinile pe hidrogen de exemplu.
Am mai spus-o cand se va constata ca si masinile electrice sunt poluante fie pentru ca se vor aduna milioane de baterii a cate 100 de kg fiecare cu continutul lor de litiu si alte chimicale si cum vor putea fi reciclate sau mai bine zis distruse decat afectand mediul inconjurator, fie se va ajunge la a se consuma curent o alta resursa importanta, in prostie (vorbim de toate masinile din lume sa fie electrice), fie curentul se va scumpi simtitor si asa mai departe si in acel moment se va pune problema la ceva mai fiabil decat electricele si uite asa si ele peste 50 de ani vor fi istorie.
Eu sper sa se scoata odata diselurile astea imputite pe care lumea nu intelege cat de poluante pentru noi oamenii in primul rand sunt, cred ca multi nu realizeaza ca pe buna dreptate un diesel euro 6 nu are cum sa fie la fel de putin poluant cu o benzinara euro 6 fratilor, ei calculeaza doar CO2 care e fix pix, dar dieselul elimina in atomosfera si mediul inconjurator substante cancerigene! Cand vor intelege oare meltenii ca passaturile lor din 99 si bemeveurile din 2010 sunt niste epave pe roti pe care altul le-a vandut sa scape de ele! Dar taranul tot taran pentru el consumul e principal, ca are in oras cu 1-2 litri la suta mai putin decat aceeasi cilindree pe benzina! Explica-i marlanului ca masina diesel nu e pentru traficul de bara la bara din oras, dar el special pentru a se duce la piata sa cumpere zarzavaturi si-a luat-o in rest o parcheaza in fata blocului si ii face asigurare pe 1 luna de zile, ca deah sa vada vecinii ce mașână are!
Nu, bateriile au o densitate energetică mult mai mică pe masă și volum în comparație cu combustibilii fosili. Plus că, bateriile și încărcate și descărcate ocupă același volum și au aceeași greutate, deci surplus de greutate chiar și la capacitate minimă, ceea ce este ineficient. În comparație, combustibilii fosili se ard, se consumă în timpul utilizării, deci, cu cât scade capacitatea, cu atât scade și volumul și greutatea combustibilului, rămânând în final doar cu greutatea rezervorului gol. Bateriile în sine în schimb sunt "rezervoarele" de energie electrică și ocupă cam toată suprafața și volumul în sine. Capacitatea încărcăturii electrice este aproape nimic în comparație.
anonim_4396 întreabă: