Da conteaza, cu cauciucuri de iarna o sa derapezi mai greu si mai putin iar cu cauciucuri de vara mai usor si mai mult... evident. Poti cam cu orice autoturism sa faci pe gheata ca e usor, mai greu e cu tractiune integrala, cel mai distractiv e cu tractiune pe spate. Daca esti incepator ia-o usor ca sa nu mori in mod tragic. PS: Daca ai ESP, ASR si ABS dezactiveaza-le in masura in care poti ca sa fie mai distractiv.
Poti sa ai si ABS si ESP si cauciucuri pe gheata nu fac fata, si poti face derapaje chiar daca nu te pricepi.Cat despre derapaje controlate nu ai nici o sansa pe gheata nici cu tancul.
Daca vrei sa faci drifturi, sunt recomandate cauciucurile de vara.si da, cu orice masina reusesti, inclusiv cu dacia.
Cu orice masina se poate, la unele trebuie dezactivate unele sisteme de control pentru a derapa mai bine. Daca e gheata curata, poti cu orice fel de cauciuc.
Daca vrei sa faci drifting, alege'ti cu grija locul, sa fie cat mai liber. Drift placut si fara evenimente!
Daca vrei sa faci drifturi pe gheata e misto sa le faci cu un opel kdet echipat cu cauciucuri de vara!
Mai conteaza cauciucurile pe gheata? Sunt pneuri pentru zapada, nu pentru gheata, doar daca ai bani sa-ti cumperi acele pneuri cu ventuze, dar unul costa 10 000$.
Pneurile sa fie de compozitie Hard, ca sa alunece. Iar cu Dacia e mai mare rasul sa faci drifturi Daca ai un motor V8 e perfect. Cara sa agite si sa derapeze conform manualului. Conteaza si franele cat sunt de performante.
Dar daca vrei distractie de o seara, merge cu orice masina, insa nu iti recomand pe drumurile publice si sa eviti politia Daca va prinde, adio permis...
Ideal ar fi sa ai o masina cu tractiune pe spate. Si ce scrie mai jos e valabil. Take care.
imihaistoian întreabă:
BogdyBogdan întreabă:
Stanmariusvasile întreabă: