Si nimeni nu s-a gandit sa iti spuna ca e bine sa faci asta cu motorul cald, mai ales daca nu au fost de mult timp desfacute si absolut obligatoriu daca e un diesel.
Serios?
iti dau un exemplu:
daca ti s-a stricat masina (**una diesel**) si nu ai bani pe moment, doar dupa 2 sau 3 luni te gandesti sa o repari. pana atunci masina ne mai fiind pornita (pentru ca nu mai porneste) si o duci la service, atunci mecanicu ce face? sufla pana se incalzeste si doar atunci o repara? Mda. bravo
Sunt unele chestii care nu mai pot fi reparate. Unul dintre ele este IQ-ul tau.
Scoți fișa de pe ea (pipa cu cu contactul din capăt) bagi cheia de bujii și răsucești în sens contrar acelor de ceasornic până iese.
In primul rand, desfaci capota masinii
Scoți fișa de pe ea (pipa cu contactul din capăt) bagi cheia de bujii și răsucești în sens contrar acelor de ceasornic până iese.
o schimbi daca nu mai e buna, bagi fișa de pe ea (pipa cu contactul din capăt) bagi cheia de bujii si invarti in sensul opus ca cel in care l-ai desfacut. (intelegi tu ).
tot ce mai ai de facut e sa inchizi capota masinii la loc si gata, VoyLa
Bafta, si nu uita de funda )
Am uitat să spunem că trebuie oprit motorul înainte de toate...
Exact, la asta nu m-am gandit