De obicei inainte de a te incadra intr-o asemenea intersectie dai o treapta inferioara si scazi viteza, daca este ceva brusc si nu ti-ai dat seama ca trebuie sa o iei pe acolo, cel mai bine este sa calci ambreajul la blana, franezi dar foarte usor fiindca in curbe risti sa derapezi, si tragi de volan dar nu cu miscari bruste, daca este ud pe jos sau iarna in nici un caz nu mi incerci sa iei curba. Or franezi din timp, or te duci inainte si intorci ulterior, si iti continui drumul, nu este indicat nici vara, dar cand carosabilul este ud, sau iarna este sinucidere sa incerci sa faci miscari bruste!
Frana de motor se obtine prin introducerea intr-o treapta inferioara de viteza, ori tu ai zis ca "nu mai ai ocazia schimbarii intr-o treapta inferioara". Indicat este sa pui direct frana, scade viteza, apesi ambreiajul concomitent cu scaderea vitezei pentru a nu risca sa se opreasca motorul, iei virajul iar apoi viteza fiind destul de scazuta pentru viteza 3-4, tii ambreiajul in continuare apasat, schimbi in 1-a sau a 2-a si incepi eliberarea ambreiajului.
Pai cel mai recomandat ar fi frana de motor, din cate stiu eu nu este recomandat sa pui frana normala in curba ca risti sa pierzi controlul autovejiculului daca ai viteza mare.
Mai baiete sau fata ce esti...nu mai bine schimbi vit din timp ia gandeste"Te? dc sa risti cand poti sta relaxata/a? las-o usor.pentru 10 min ca as mai tarz iti spun nu se intamla nimic!
si inca ceva cand nu esti sigur/a ce fel de intersectie este sau nu vezi semnul, reduuuu viteza drumuri bune
Ce tot vrei sa spui pe acolo? tu iei virajele cu a 3/4? Nu mai timp sa schimbi viteza? Tu unde te crezi la dakar,ai pus intrebare asta sa nu adormi, nu isi are rostul aici, auzi si tu intrebare de TPU
Stanmariusvasile întreabă: