E Volkswagen... Asa-s astea, din cand in cand te lasa pe intuneric
Verifica sigurantele, cel mai probabil e arsa cea responsabila de iluminatul interior.
Daca nu e siguranta, poate au mai pus inteligentii astia un computer care sa comande trei beace, si din 10.000 in 10. 000km trebuie schimbat
Das auto!
Inainte de passat am avut un golf insa fara probleme pe partea asta... voi trece pe la un electrician auto.
Ms de raspunsuri
Pe mine exact doua Golfuri 4 m-au lasat pe intuneric.
Daca ai trecut la Passat, are mai multe "fire", care la VAG inseamna mai multe probleme
O siguranta dusa... rezolvat
Ca bine zici Vw, la ce sa te-astepti? zi mersi ca nu ti-a cazut plafonul in cap cand ai apasat pe butoane, am vazut un review cu un passat din 2007 la care ii cadeau toate din interior
Ca tot am cu cine c^ca vw-ul : cate Golfuri 2 am vazut, toate aveau tapiteria de plafon cazuta in cap, indepand din spatele masinii. Se "rezolva" elegant, cu pioneze
Cele mai vechi Golfuri 2 sunt de prin '80 si ceva, nu stiu exact. Eu la Dacie din '76 am tapiteria de plafon originala, de culoare alb deschis, in stare foarte buna. Exceptie partea de pe stalpii C, care era asezata pe un carton dur, iar din cauza ca a ruginit sub chederul lunetei a plouat in ea si s-au distrus ambele custode.
Sincer am o parere buna de aceste masini. de aceea am si ales passat dupa golf. Se conduc usor iar intretinerea nu este foarte scumpa. Orice are parti bune si parti rele
Am un prieten foarte nervos cu un golf 4 un drum in constructii, merge frecvent pe acolo, sunt niste portiuni foarte naspa, accidentate etc... el trece pe acolo cu masina pe la 40 km/h maxim si dupa cateva luni a schimbat o gramada la masina, telescoape, caseta de directie, pivoti etc... eu intrand cu 70 km/h prin acele tronsoane cu v40-ul meu am schimbat un singur pivot era o portiune lunga de cam 300 de metri unde mergeai 2 roti pe asfalt si 2 pe un fel de pietris amestecat cu pamant, denivelat tare, pe acolo am dat cu 70 km/h credeam ca-mi rup masina dar nici n-am pus frana, fix dupa o curba, nu ma asteptam la asta.
Chestia cu plafonul am vazut-o si pe opel vectra B prins cu pioneze, am vazut multe beculete check engine pe vw-uri, foarte multe, chiar prin vecini am cativa , sau pe autostrada cand l-am deprimat pe unu cu golf 5, eram la 130 km/h si ma apropiam usor usor de baiatul asta, si il vad ca incepe sa accelereze usor usor, avea statie pe masina si am zis ca na, sa-i dau si eu mai tare, accelerez nu stiu ce, de la 130 la 180 am ajuns in cam 3 secunde, am plecat de la turatia la care aveam cuplu maxim 4000=4500rpm si ma indreptam spre puterea maxima 6100 rpm, am ajuns pe la 5000-5500 rpm, ala se facea din ce in ce mai mic in oglinda, dar foarte smecher la inceput m-a vazut ca ma apropii de el si i-a dat tare, atat de tare incat in cateva secunde mi-a vazut stopurile, eram si pe gpl cu masina semi incarcata, aveam cam 50-70 kg in portbagaj. consumul mediu mi-a stat pe la 11-12% atunci dar a meritat
Alta chestie imi place la un vecin de-al meu, cand mi-am luat v40-ul el avea o astra g 1.7 cdti, isi ia imediat un golf 4 1.6i, vazand ca tot eu sunt mai tare decat el si-a luat o jetta din 2008 cu 2.0 TDI, inca sunt mai tare decat el ) deja i-a schimbat injectoarele suta o face in 9.4 secunde exact cum o face si a mea doar ca al lui fiind diesel pe autostrada sta si se uita la stopurile mele, ma gandesc, ce masina isi mai ia omul asta? adica iti iei vw din 2008 sa te dai mare in fata aluia cu volvo din 97 si tot te faci de ras? Imi plac foarte mult vw-urile, ma fac sa ma simt mai bine cand imi conduc masina sincer, decat o masina din VAG ce troncane destul de tare dupa 200 000 km mai bine imi iau un merc ori un volvo, dau mai mult pe intretinere dar a mea sincer este foarte fiabila, stii de problema asta a ei de care spuneam cu turatia la relanti si cateodata nu tragea, am schimbat bujiile si cu timpul si-a revenit si problema cu relanti-ul no problem! a fost al tatalui meu 2 ani, nu a schimbat decat farurile, consumabilele si cateva chestii la interior, de un an de cand o am eu i-am schimbat motorul din cauza mea si consumabilele, daca era sa fi avut un vw si sa-l fi condus asa cum imi conduc v40-ul cred ca eram la a 2-a masina acum
Ieftine dar se strica des [vw] scumpe dar se strica rar [astea mai adevarate] chiar foarte rar in cazul meu ma mir cum de mai tine, caroseria are aproape 500 000 km, motorul asta pe care-l am habar nu am cati km are si nici nu ma intereseaza, atata timp cat merge cum mergea si celalalt, ba chiar plec in panta doar ridicand ambreiajul nimic altceva [cu celalalt nu prea ruseam asta] si asta fara sa tremure sau alte alea. pentru o masina de 17 ani sunt super super multumit! Cred c-o sa mai conduc masina asta pe putin 3 ani fara probleme, vreau neaparat sa ajung sa faca 20 de ani
Dacă nu se aprind nici când sunt ușile deschise, ori sunt becurile arse, ori s-a ars vreo siguranță.