Nu cred ca Logistica e diferita fata de alte marci auto. Iar la orice alta marca produsa in Europa, clientul nu isi poate ridica singur masina decat din punctul final (curtea dealerului). Banuiesc ca acea precizare se refera la faptul ca intreg costul de livrare va fi suportat de client, nu neaparat si organizat de acesta.
Dar indiferent de aceasta, cel mai sigur si mai ieftin ar fi ca tu sa comanzi masina la cel mai apropiat dealer. De acolo o poti aduce pe roti, cu numere provizorii (asa zise numere de Zoll) sau pe o platformă comandata de tine.
Plateste o firma sa o urce pe tir si o lasa in fata casei sau loc accesibil unde o da jos. In RO se deschide un showroom tesla in capitala, sant sigur ca expertii in tuning poate sa faca aceeasi treaba ca aia de la tesla, e chestie electrica mult mai usoara pentru un mecanic care modifica motorul si suspensiile, elemente vizuale si evacuari.
Partea cu asamblarea in Olanda e valabila doar pentru Model S si Model X. Model 3 si Y inca nu se produc in UE si trebuie aduse tocmai din US (sau mai nou China).
Despre comandatul masinii in sine, ai mai multe variante. Poti comanda masina la cel mai apropiat showroom Tesla (Viena in cazul de fata) si de acolo o ridici personal sau o poti ridica personal din Olanda ori iti aranjezi transportul masinii de acolo pana la tine.
Si care ar fi problema sa o ridici din Olanda? Cum atatia romani isi iau masinindin Germania ce e asa greu sa o iei din Olanda
Te duci in Olanda, iti faci numere temporare, te sui in masina, bagi cheia in contact, schimbi viteza si conduci masina pana in Romania
greu de imaginat?