| AsaMaCheama a întrebat:

Cum e sa deții un Dodge Challenger? Cat de greu e cu consumul, întreținerea, impozitul auto anual, fiabilitatea și cât credeți că ar fi un salariu care sa permită deținerea acestei mașini fara mari griji că se poate strica?

6 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

5000€ pe luna salariu taxe mari consum mare si mecanicul cam greu de gasit in ro sa fie priceput la modelul ala

suntserios
| suntserios a răspuns:

Impozitul e de la 5500 lei in sus depinde de motor. Ca poti sa iti iei si nebunia cu motor Hemi unde e 11000 lei impozitul.

Deci daca esti dispus sa dai in medie pe luna e la vreoo 2000 lei ca si consuma benzia dihania aia... Iti iei charger.

| Wr3nch a răspuns:

Sigur e plin pe TPU, unde lumea cerseste conturi si jocuri moca, da oameni cu Dodge Challenger"laughing Pe un forum auto ai sanse sa afli ceva real si util.

| zilog a răspuns:

Interesează-te cât costă un motor si dacă se mai găseste
apoii itnereseazăte cât costă o segmentare
cât costă o bară fața, una pe spate, căt costă o ușa, cauciucuri, bară spate, parbriz
cât consumă în realitatea nu cât îțî arată în bord
apoi cât costă distribuția, dar schimbarea unei garnituri de chiuloasa
dar o bobină de inductie sau o pompa de apa
dar o aropa si un far

acum dupa ce stii lucrurile astea imagineaza-ti ca in decurs de 3 ani ai avea nevoie de toate astea

apoi cat costa un schimb de ulei sau o cutie de viteze si daca mai ai de unde sa cumperi cutii de viteze sau toate au aceeasi problema comuna cu cutia de viteze!?

acum cât te costa să schimbi bocșele

cam asta consumi in decurs de 5 ani la ea.


o medie de 400 euro / luna daca strici lucruri pe lea ea mergi cu ea ca descreeratul sa arati la altii ce jaf de masina ti-ai luat tu

sau daca mergi cu ea ca om normal te costa o medie de 100 euro / luna

ca mai apare un cap de planetara, un diferential, un pivot, o flansa, un arc, in fiecare luna bagi in afara de consumabile in ea o medie de 100 euro si daca nu ai bagat luna asta nu cheltui banii ci tinei pentru luna urmatoare sau luna urmatoare pentru ca o sa dai cu motorul in ceva si o sa ți-se crape stii ca motorul ala crapa cel mai repede când sufera un soc mai zdravan se fisureaza mai ales iarna

apoi trebuie sa afli de cate ori a fost alezate cilindrii
la ce conta are segmentii sa nu fie o troaca in care i-a bagat ca la majoritatea tevi de sonda pentru ca din cilindrii originali nu se mai putea obtine nimic bun pentru ca segmentii rupti i-au zgariat
trebuie sa te uiti cum arata cilindrii poate ca segmentii nu au fost niciodata schimbati dar daca iti iei o tigaie cu scaunele de supapa corodate tachetii facuti praf cilindrii mancati de uzura zgarieturi si timp

| laSoledad a răspuns:

"cât credeți că ar fi un salariu care sa permită deținerea acestei mașini fara mari griji" o, wow, daca te gandesti la salariu direct pentru intretinerea unei masini e fix ca si cum ai deveni sclavul ei. Muncesti pentru ea. Si e gresit. Daca ai ajuns sa te gandesti cat ar fi salariul ca sa fii "sclavul" ei, e clar ca jumatate din viata ta sau chiar mai mult din ea (adica anii petrecuti la munca) va fi pierduta in van pentru iluzii. Schimba perspectiva, nu pune carul inaintea boilor. Ia-o cu inceputul educatiei financiare, citeste "Tata bogat, tata sarac" pentru inceput, ca sa intelegi pentru ce merita sa muncesti si pentru ce nu. http://101books.ru/......-sarac-pdf

| Sophieka a răspuns (pentru laSoledad):

Foarte bun raspuns! Felicitari pentru ca ai ales sa gandesti si sa evoluezi. Sper sa fie luat in considerare raspunsul tau si de cel care a pus intrebarea, dar si de restul happy.