Cu siguranta. Eu am facut scoala pe disel si mi-am luat masina pe benzina. Tot asa pateam si eu la semafoare, si acolo chiar intervine stresul, si sti cum ec, ca se intampla tot in cele mai inoportune momente. Cel mai bine e sa ia masina pe o strada unde nu e circulatie si sa exerseze.
Cred ca cel mai mult tine de practica, sa iti dea persoana respectiva seama exact cat de mult trebuie accelerata masina. Si da, la benzinar trebuie accelerat mai tare decat la disel. Apoi se pune problema daca este in trafic sau nu, ca nu prea poti sa lasi ambreajul usor, sa mergi cativa metri si apoi sa accelerezi- ca poate ai un grabit in spate si incepe sa claxoneze si se pierde daca nu are experienta. Eu cand am facut trecerea pe benzinar am luat masina intr-o seara si tot porneam de pe loc si opream si tot asa pana mi-am dat seama cum e mai ok. Cred ca trebuie sa lasi putin ambreajul, usor (dar nu pana la capat) si sa incepi sa accelerezi (nu exagerat sa o arunci in 4000) inainte sa termini de lasat ambreajul.
Cel mai bine ai putea sa iti imaginezi ca pedala de ambreaj e jos de tot si cea de acceleratie e sus de tot. Apoi cand pornesti incepi sa lasi abreajul si apoi apesi acceleratia, in asa fel incat sa ajungi in pozitia de mijloc in acelasi timp cu ambele pedale. Masina porneste, ambreajul e sus de tot si acceleratia cat de jos vrei tu. Sper ca are sens ce am scris!
Daa exact, asa știu și eu. Ideea ii nu tot timpul ii moarte motoru. Cel mai des se întâmplă la semafoare. Cred ca si pe baza psihologica un pic, gen frica ca să nu i se oprească și sa aibă coloana în spate. Oricum, cred ca asta i lipsește. exercițiul. Trebuie sa se acomodeze.
Cu siguranta. Eu am facut scoala pe disel si mi-am luat masina pe benzina. Tot asa pateam si eu la semafoare, si acolo chiar intervine stresul, si sti cum ec, ca se intampla tot in cele mai inoportune momente. Cel mai bine e sa ia masina pe o strada unde nu e circulatie si sa exerseze.