Cu ulei (cel mai utilizat la VW e Castrol), filtre de aer si ulei (MANN face filtre bune, dar cred ca gasesti si pe original VAG), condus corespunzator pentru un motor diesel cu turbina, motorina (sa tii rezervorul peste jumatate ca sa nu iti traga mizerii), multe sticle de ulei de 1l pentru completare ca e motor super papacios, kit de distributie la termen, si volanta schimbata la timp (daca e consumabila, ca nu stiu sigur).
Toate astea la un mecanic/service de incredere.
Cand apare o problema, nu trage, consuma prea mult sau apare in bord check engine, service, service now sau altele, mergi imediat la un service bun, sa faci diagnoza computerizata.
Asta teoretic. Ce e de facut daca intr-adevar ai asa ceva pe cap? Schimb de ulei, eliminat toate bataile/zgomotele suspecte, sters erorile din BC, curatat profesional interiorul (daca e nevoie), retusat/polishat vopseaua si farurile (daca e nevoie), si fuga in targ, sa scapi cat mai repede!