Tin minte ca la Focusul meu, dupa ce am demontat complet transmisia + motorul, la final era aproape gata, si ma uitam ca prostul cum venea demarorul. Avea 3 suruburi cu acelasi filet dar diferite, care puteau fi infiletate ori dinspre cutie, ori dinspre motor... Iar la demontare, bineinteles ca nu m-am uitat la asa detalii. Si firele aveau o pozitie anume, prinse cu inele de suruburile alea 3... Am incercat vreo 4 modalitati, si am ales una la nimereala, ca toate aratau ciudat.
Nu o face mai bine cineva care a montat cateva sute de electromotoare, adica un mecanic?
Pentru 100 de lei nu m-as baga sa pierd cateva ore bune cu tutoriale si explicatii de pe net.
Dar fiecare e liber sa faca asa cum doreste.
Cum a zis colegul de mai sus, trebuie sa demontezi multe componente pana sa ajungi acolo. Du-te fara frica la un atelier auto, ca poti sa strici mai mult decat electromotorul daca te apuci sa desfaci fara cunosti nimic.
SoreeeStackhouse întreabă: