Se pot aplica o pereche de pedale cu un lant de transmisie care sa actioneze un pinion montat pe planetara din stanga.
Cand vrei sa depasesti dai din pedale sa ajuti.
Ai putea sa renunti la greutatile inutile din masina,bancheta din spate,roata de rezerva, cric, presuri, rezervorul sa fie aproape gol, si sa astepti un vant potrivit ca sa conduci sportiv.
Se poate mari raportul de compresie prin micsorarea camerei de ardere, implicit micsorarea chiulasei cu 1-2mm depinde de la caz la caz. Unele masini au camera de ardere in piston. Pe urma mai poti obtine ceva din axa cu came, lustruirea, usurarea, si forjarea bielelor, lustruirea canalelor galeriilor de admisie si evacuare, un filtru de aer sport. Ii poti pune un alt motor mai puternic, care sa se potriveasca, si il dai jos la itp, iti mai ei statie cb ca sa aflii de controalele celor de la rar/ctt. Se pot face multe la o masina, garaj, pricepere si bani sa ai.