Problema ta nu e din relee sau baterie. Aici sunt 2 posibilitati: 1. Electromotorul e blocat. 2.Contact defect. Incearca sa-i lovesti un pic electromotorul cu un bat si apoi da-i la automat.
Da, pai mi-am dat seama ca releele sunt ok ( o data cand s-a ars unul era topita carcasa de plastic si se vedea circuitul in el), iar bateria e destul de noua, are ochiul magic aprins... Nu prea stiu cum e cu datele de contact pe TPU, dar am mai vazut oameni care le dau si banuiesc ca e ok...
Id-ul meu de mess e om_cret
Deci acum e totul ok? Porneste?
Tin minte ca am vorbit pe mess in iunie cand aveam problema aia, dar o sa scriu si aici ca sa vada si altii, poate ii ajuta. Bateria nu putea oferi curent pentru pornire pentru ca avea niste elementi in scurt circuit ( o masurasem si avea 2 volti ). Dupa ce am ajuns acasa si am oprit-o, n-a mai mers. Solutia a fost sa ii pun alta baterie. A mers bine de atunci.
Bravo. Mult succes si km in continuare
Daca este din contact, nu ai ce sa-i faci... Apropo, ce masina este? Hai sa vorbim in particular si iti explic mai multe
Contactul cred ca stricat...du-te la un specialist...asa am patit si eu si cand am fost la specialist mi-a dat jos de acolo si foloseam surubelnita pentru a porni masina
E un Espero cu motorul de 1.5 DOHC.
Acum un an si ceva a fost nevoie sa-i schimb contactul, dar facea altfel: cand bagam cheia nu se aprindea nimic si cand o invarteam la fel. Reuseam s-o pornesc numai dupa ce frecam bine cheia in contact si gasea o pozitie potrivita... Problema e ca nu pot s-o duc la spcialist ca nu mai porneste si e in parcarea unui magazin. Am sunat la tractari si sunt foarte scumpi chiar si pentru cativa km. Asa ca m-am gandit ca mai bine cu banii aia chem un electrician si sa ii schimb ce are nevoie ( si eu m-am gandit initial tot la contact, dar mi-am amintit ca facea altfel cand a avut problema cu el).
Nu toate firmele de tractari sunt scumpe, vedeti pe www.tractari-auto.org, pentru Bucuresti pretul pleaca de la 100 lei