In treapta I bagi numai când mașina sta pe loc. Asta dacă nu vrei sa distrugi cutia
Ca sa schimbi din treapta 2 in treapta 1, frânezi putin apoi ambreiaj si reduci pana cand opresti. Motorul nu are cum sa se oprească atâta timp cât tu ai călcat ambreiajul. Alta optiune in mers e sa lasi masina cu frana de motor, apoi reduci treapta cand vezi ca maraie putin motorul fara sa apesi frana, asta in cazul in care te apropii de o coloana care se pune in mers sau o intersecție semaforizata care se face verde.
Referitor la ce a zis colegu ca poți strica cutia, e total greșit. Cutia de viteza o poți strica doar atunci când bagi din treapta 2 direct in masalier sau ramai fara ulei de transmisie in cutie.
Poate ce voia sa-ti spună el mai exact, e atunci cand schimbi din treapta 2 in treapta 1 vei primi doar o frana in nas, iar de suferit pe viitor, vor avea Pistoanele.
Drumuri bune.