Il turezi mult mai mult. Peste 3000 de ture chiar, pana intra pe rosu si apoi schimbi!
Si atunci cand apesi pe ambreiaj tot asa trebuie sa lasi piciorul de pe acceleratie? mereu am impresia ca datoria faptului ca las aceleratia imi moare motorul?!
Pai nu. Turezi masina in viteza 1 pana turometrul ajunge in zona rosie, dai drumul la acceleratie, apesi ambreajul imediat fara sa astepti, schimbi, si apoi apesi iar repede pe acceleratie. Dar sa te misti repede sa nu apuce sa se subtureze iar!
Dar tu asa iti omori masina ta pe rosu? Tu dai sfaturi parca ar fi cu un tir cu 30 de tone incarcatura
Pai daca moare motoru inseamna ca masina nu are forta. Iti garantez eu ca un tico daca urc o panta mai abrupta, de peste 40 de grade sa zicem imi moare motoru si pe rosu indiferent ce as face, cu viteza 1 ca nu trage. Daca e o panta normala ca cele din oras de 20-25 de grade merge ok!
Pentru a schimba viteza intr-o treapta superiara atunci cand urci pe deal, motorul trebuie turat peste 3000 de ture, astfel ai si putere mai mare si nu iti va muri motorul.