Nu simti nimic in comportamentul lui. Merge perfect pana cand sare cureaua.
Iar cureaua poate sari in doua feluri:
-se largeste si scapa 1-2 dinti, caz in care motorul sare de la punct si merge prost, dar nu trebuie schimbata decat distributia;
-sare mai mult de 2 dinti, eventual se rupe cureaua de tot, iar supapele se fac praf, daca ai "noroc" se produc si alte daune in motor (pistoane, chiuloasa, etc).
Singurul mod de a afla starea kitului de distributie, este verificarea vizuala; dai jos capacul distributiei si te uiti la:
-starea curelei (crapaturi, aspect, rosaturi)
-starea pompei de apa (daca curge, daca are joc)
-cursa intinzatorului (daca ajunge la capat in timp de functioneaza motorul e de rau).
Daca ai motorul transversal si loc pe langa distributie, poti face verificarea usor. Daca ai Passat sau A4, trebuie sa demontezi multe 'chestii' pentru a desface capacul distributiei, asa ca mai bine il schimbi direct.
Distributiile ieftine trebuie schimbate neaparat la termen, insa cele cu care vin masinile din fabrica, ar tine mult mai mult. Ultima distributie am facut-o la un Chevrolet din 2007, normal se schimba la 60. 000km, masina in cauza facuse 70. 000km, iar cureaua era ca noua. Sincer arata mai bine decat aia pe care am pus-o in loc.
Nicio diferenta.
Doar ca poate ceda de la un moment la altul si reparatia se face cu bani multi.
Supape indoite, garnitura de chiuloasa, etc.
Daca esti prieten cu mecanicul scapi cu 4000 lei.
Asa ca nu mai sta pe ganduri cumpara un kit skf, Ina, Contiteh etc o pompa de apa si fa-ti distributia.
ochiverzi2007 întreabă:
anonim_4396 întreabă:
Ciovy întreabă: