Trebuie sa ai grija cum lasi frana:
- daca este de mana, lasi usor ambreiajul si accelerezi pana cand simti ca se misca usor masina, dai drumul la frana de mana si o sa inaintezi.
- daca este de picior, tii apasata frana si ambriajul, si muti usor piciorul de pe frana pe acceleratie, apasand usor in timp ce lasi usor frana. In aceasta situatie s-ar putea ca masina sa o ia usor in spate. Daca o ia usor in spate, inseamna ca ai dat drumul la frana prea repede si nu ai accelerat destul. E chestie de obisnuinta.
Idem ca la masina pe benzina.Conteaza tehnica folosita nu combustibilul.Chiar daca motorul pe motorina este ceva mai puternic.
Motoru pe motorina nu este mai puternic, din contra... Poate vrei sa zici ca are cuplu mai mare ceea ce e cu totu altceva.
Si daca are cuplul mai mare nu inseamna ca este mai puternic decat motorul pe benzina? Nu se compara presiunea amestecului carburant aer+benzina cu cel cu aer+motorina.Mai ales ca difera si modul de aprindere al amestecului.
Nu inseamna. Puterea este o forta compusa din cuplu si numarul de rotatii/minut. Cu alte cuvinte cuplu este doar unu din cele 2 elemente care compun puterea. Benzinarele se ambaleaza mult mai repede si mai tare (ajungand lejer peste 5000 rpm, nu se plafonandu-se la 4000 ca majoritatea motoarelor Diesel)
Cauta motoare pe benzina si motoare Diesel la aceeasi cilindree si vezi care sunt mai puternice.
De regula un Diesel dezvolta putere maxima intre 3800 si 4500 rpm (depinzand de capacitatea motoruli si ingineria acestuia) in timp ce un benzinar dezvolta putere maxima intre 5000 si 6000 rpm.
Hai ca m-ai lamurit. Sper ca sunt din cunostintele tale generale.Sau poate ca esti pe meserie.Nu citite pe internet.
E foarte simplu sa vezi daca sunt sau nu citite pe net. Poti da copy-paste pe google la ce am zis eu si daca regasesti exact ce am scris intr-un articol (sau macar ceva asemanator) inseamna ca am plagiat ca Ponta. Daca nu, inseamna ca am scris din cunostintele generale.
Ok! Hai sa incheiem discutia.Ce vorbim noi nu face obiectul acestei intrebari.O zi buna!
La fel ca si la o masina pe benzina, avantajul e ca pleaca mai usor ca are un cuplu mai mare.
Daca faci plecarea din rampa cu frana de picior, calci ambreiaj si frana, dai drumul usor la ambreiaj pana simti ca cumpleaza, ea incepe sa trepideze atunci dai drumu la frana de picior si accelerezi si a ireusit sa faci plecarea din rampa, succes!
Probabil la fel ca pe benzina, adica ridici ambreajul usor si in acelasi timp, usor pe acceleratie
anonim_4396 întreabă: