Greu de explicat, ca trebuie sa simti masina... O fortezi din volan in partea opusa, apoi accelerezi puternic si virezi in partea in care vrei sa faci driftul. Oricum, trebuie foarte mult exercitiu, la inceput ai sa pierzi controlul, si o sa ti se duca spatele inainte prea mult, te va invarti...
Pentru inceput, invata sa faci 'donuts' sau 'cerculete', cum li se mai spune. Doar virezi mai mult intr-o parte, si pleci 'cu scart', daca e bmw incepe sa se invarta... Cu Mercedes e mai greu, nu sunt la fel de jucause, iar daca insisti, derapeaza si fata, nu sta ca la BMW-uri.
Partea proasta e ca dupa o zi de joaca, chiar si cu un BMW 316, cauciucurile de pe spate sunt bune de aruncat.
Se face in felul urmator: daca nu e o masina puternica, in timpul mersului (mergand incet) accelerezi brusc si virezi brusc ciupind frana de mana si obtii un drift... daca e o masina mai puternica e suficient sa accerelezi si sa virezi brusc. https://www.youtube.com/watch?v=x6thh_Iw92w
Da dar, in videoclip arata niste drifturi cu masini fwd (front wheel drive) adica tractiune fata si nu prea iese cine stie ce drifturi cu masini tip fwd, eu intrebam de masini rwd (rear wheel drive) tractiune spate, cu care se fac drifturi mai eficiente si mai "reale", de exemplu probabil sigur ai auzit de fast and furious tokyo drift, acolo sunt masini puternice, modificate nu mai zic ca are neaparat tractiune spate, am observat ca ei fac drifturi lungi de exemplu in parcarea aceea in forma spirala, stii tu, deci ceva gen vreau eu sa stiu cum sta treaba.
imihaistoian întreabă: