E prea mult de explicat, si oricum nu poti sa te apuci de capul tau pana nu asisti si esti asistat de un mecanic de cateva ori.
Mergi la mecanic ca nu-i de joaca.
E prea complicat sa faci distributia tu la DOHC, si mecanicilor le vine greu. Trebuie bagata o cala care sa tina camele si o unealta de blocare a arborelui cotit. Cureaua de distributie se tensioneaza o singura data, nu da doua nu de 3 ori. In plus, trebuie schimbata si pompa de apa odata cu distributia, obligatoriu (asta daca nu vrei sa dai iar jos distributia peste 5000 km)
E mai delicat de lucrat decat la motorul de 8 v pentru ca DOHC-ul este mai inghesuit si trebuie plimbat intruna in sus si-n jos blocul motor ca sa ai acces la toate suruburile. Cel mai greu insa este sa tensionezi de unu singur cureaua de distributie. Daca n-ai aparatu ala special, si ca mecanic poti da rateu. Vorba celor de mai sus, nu e nevoie sa-ti zic ce se intampla daca gresesti.
anonim_4396 întreabă:
cataalecs96 întreabă:
Stanmariusvasile întreabă: