Cum a spus cineva aici pui masina pe o suprafata eventual dreapta si cum am spus altcineva tot pe aici, verifici cu motoru rece, si mai departe stergi joja aia, o bagi iar si apoi observi pe joja unde are ulei pe ea.Joja acolo tocmai jos are ceva semne, orice joja are semne nu exista joja fara semne, deci vai avea ori linii ori pcte depinde ori va scrie max si min cum am spus depinde de masina. Unele au doara tabla aia, cele ieftine, altele ceva masini scumpe au la capat ceva plastic de o alta culoare decat metalu si pe plasticul ala ai linii sau puncte deci jos de tot la linia sau pct de jos vei fi la min, iar la linia de sus sau pct de sus vei fi la max.De regula acolo trebuie sa fie un ulei cand il schimbi adica la max, apoi pe parcurs niveul trebuie sa se situeze undeva intre min si max.Cand uleiul scade la min sau sub min atunci trebuie sa completezi.Cam asa se face si asa este corect.
Uleiul se verifică cu motorul rece, scoți joja, o ştergi cu un şervețel după care o bagi la loc şi după ce o scoți te uiți la ea.
Pe un spatiu aproximativ drept se scoate joja. Se sterge si se introduce usor in ulei. Se scoate si daca urma de la ulei e la +- 5mm atunci e bine.
DorinBM întreabă: