E ok.
Caroseria probabil e pe platforma de Bora/Golf 4, deci ai intretinerea ieftina, iar motorul e printre cele mai apreciate, din cate stiu eu, cred (sper) ca are injectie mecanica, si e la fel de fiabila ca si ALH-ul de 90cp. Daca ma insel, si e injectie PD, atunci e un minus din partea mea.
Per total e o masina ok.
Pretul putin cam mare, in banii astia ti-o cumperi nerulata in RO, si o inmatriculezi tu.
As baga mana in foc ca are km dati inapoi, 170.000 prea bate la ochi, in Germania masinile depasesc 100. 000km in primul an, si nemtii le tin pana pe la 300. 000km, apoi nu mai au incredere in ele, si le vand romanilor, iar pana in tara ajung cu kilometraje sub 200. 000km, ca altfel nu se vand.
Si parasolarul ala e cam Guta.
Pe partea mecanica e super ok, ca design este hidoasa. Si e cam veche.
Destul de ok. Ca aspect e ok, jantele alea cam strica aspectul, si culoarea nu e chiar great, dar interiorul si caroseria arata bine. Ca si motor e...ok. Presupun ca masina e full option. Dar acuma pe mine ma deranjează un lucru... Masina are deja 10 ani. Cat platesti tu pe masina plus inmatriculare si timbru de mediu si ce mai trebuie o sa ajungi la vreo 5500 de euro. Cere cam mult.trebuia măcar pe la 3000-3250. Asa cred eu. Nu stiu daca estimările mele sunt corecte
Estimarile tale sunt corecte Tre sa fii nebun sa dai peste 5000 de euro pe o masina veche de 10 ani.
Pai cat ar costa sa o inmatriculez pe Bulgaria?
JaguarSType întreabă: