Pasi doara nu o sa cumperi pompa de la dealer,aia o gasesti si folosita cu putini bani,sau se poate repara,este mecanica,are un arc si este actionata de ceva rbore sau axa cu came.
Dupa pompa de presiune,ai rampa adica o teava ceva mai groasa din care pleaca conducte catre injectoare,ori injectoarele pot fi montate direct pe rampa,depinde de masina. Dupa rampa ai la capatul alantu,un regulator,ala tine presiunea in rampa la un nivle,daca presiunea creste ala lasa sa treaca benzina ori inchide daca presiunea scade,apoi se duce catre furtunu de retur, cam asta este parcursul benzinei.
Nu te apuca sa cumperi pompa, ar putea sa fie altceva, mai degraba poti cumpara una de la dezmembrari si vezi si cu aia cum merge, dar sa o cumperi ieftin.
Deci daca porneste cum spui dai cu spray la filtru de aer si dupa ce porneste sta pornita?
Pt ca daca sta pornita atunci nu-i de la pompa, ca daca pompa nu baga nu mai porneste nicicum.Deci dupa ce o pornesti sta pornita sau imediat se opreste?
Furtunele de care spui is conectate la pompa de presiune sau unde anume? Ai spus ca daca strangi cu patentu unu din furtunele alea porneste, deci furtunele alea is conectate la pompa sau unde?
Poti vedea si cu un manometru,montezi la una din conductele ce duce la injector,sau daca rampa are port poti pune acolo manometru.
Dar in ambele cauze, adica cu teszteru sau cu manometru nu ai siguranta ca pompa aia ar fi de vina.
Deci trebuie sa controlezi pima data pompa din rezervor, aia se controleaza f usor cu un manometru, care se conecteaza la capatul unde intra in pompa de presiune futunu ce vine dispre rezervor, pui contactu si trebuie sa ai X psi, nu mai stiu 45 sau depinde de masina, se lasa asa 5 minute si se observa daca scade,daca nu scade presiunea atunci pompa din rezervor este buna si treci mai departe.
De ce zic asta? Pt ca si pe tester arata doara presiunea,acolo nu-ti arata pompa de presiune,pentru ca daca la pompa de presiune nu ajunge cata benzina trebuie aia nu va baga presiunea care trebuie.
La fel si la regulatorul de presiune daca ala lasa sa treaca spre retur prea multa benzina la fel nu vei avea presiune normala si deci nu poti spune ca pompa este de vina.
Eu asa cred,nu stiu daca testerul ala iti spune in cazul asta exact ce piesa este de vina,testeru citeste presiunea,dar presiunea este data de mai multi factori si depinde cum am spus de pompa low si de regulator.
Asa sa testezi doara pompa,aia trebuie scoasa,pusa pe un banc si acolo se face test individual doar pentru pompa si stii dei buna sau nu.
Mai bine ai fi spus ce problema ai si poate cineva pe aici so fi intilnit cu asa ceva siti poate da o idee ceva,sa poti verifica si tu singur.
Dar sa spunem ca pompa din rezervor este buna,regulatorul la fel,asta nu se strica mai niciodata, deci daca ai un manometru cu furtun si sa se potriveasca pe rampa in locul unui injector poti verifica si asa, eu am asa o scula, special facuta pentru asa ceva, sa masori presiunea, l-am cumparat de pe ebay si l-am folosit o singura data.
Am o Alfa Romeo 159 2.2 JTS 2007.
Are o problema legata de pornire.
Porneste doar supraalimentata prin filtrul de aer cu spray.
Pompa din rezervor functioneaza optim, testata. Insa dupa pompa de inalta sunt 2 furtune din care daca strang cu un patent unul dintr-e ele, masina porneste de fiecare data. Daca ii dau drumul la furtun si o las sa stea 1- 2 ore nu mai porneste. Deci undeva la pompa de inalta ar fi problema. Fie niste garnituri sau chiar pompa care costa undeva la 4000 de lei.
Pasi doara nu o sa cumperi pompa de la dealer,aia o gasesti si folosita cu putini bani,sau se poate repara,este mecanica,are un arc si este actionata de ceva rbore sau axa cu came.
Dupa pompa de presiune,ai rampa adica o teava ceva mai groasa din care pleaca conducte catre injectoare,ori injectoarele pot fi montate direct pe rampa,depinde de masina. Dupa rampa ai la capatul alantu,un regulator,ala tine presiunea in rampa la un nivle,daca presiunea creste ala lasa sa treaca benzina ori inchide daca presiunea scade,apoi se duce catre furtunu de retur, cam asta este parcursul benzinei.
Nu te apuca sa cumperi pompa, ar putea sa fie altceva, mai degraba poti cumpara una de la dezmembrari si vezi si cu aia cum merge, dar sa o cumperi ieftin.
Deci daca porneste cum spui dai cu spray la filtru de aer si dupa ce porneste sta pornita?
Pt ca daca sta pornita atunci nu-i de la pompa, ca daca pompa nu baga nu mai porneste nicicum.Deci dupa ce o pornesti sta pornita sau imediat se opreste?
Furtunele de care spui is conectate la pompa de presiune sau unde anume? Ai spus ca daca strangi cu patentu unu din furtunele alea porneste, deci furtunele alea is conectate la pompa sau unde?
MariusF23 întreabă: