Consumul ridicat de energie se va traduce bineinteles si in consumul de combustibil, pentru ca energia respectiva nu vine din neant. Alternatorul se invarte aproape in gol atunci cand acumulatorul este incarcat si nici un consumator electric nu este pornit, singurii consumatorii fiind sistemul electronic de control al motorului si bujiile (la benzinare). Cand consumul de energie electrica va creste, alternatorul se va invarti din ce in ce mai greu, opunand o rezistenta mai mare, care se va traduce prin cresterea consumului de combustibil. Totusi, cu un minimum de cunostinte de matematica si fizica se va constata ca nu exista o crestere semnificativa. Motoarele automobilelor dezvolta o putere de ordinul zecilor sau sutelor de kilowatts, adica zeci de mii sau sute de mii de watts. Niste consumatori de o mie-doua de watts sunt asadar floare la ureche.
In general, da. Aerul conditionat, sistemele alea care urla din rasputeri consuma si electromotorul merge la greu, pentru ca el nu este proiectat sa alimenteze mai mult decat dotarile standard ale masinii. Orice consumator electric pui in plus pe masina, face ca motorul sa traga din greu ca sa-ti alimenteze tie "mofturile".
Nu.nu au nici o legatura una cu alta.curentul este asigurat de alternator pentru care motorul depune aceiasi forta sa il invarta indiferent de cati consumatori ai.cu aerul conditionat e alta treaba.nu are legatura cu energia electrica.
Depinde
de exemplu ac poate influienta consumu de carburant pe cand muzica, nu are nici un fel de legatura cu consumu
Nu. Sistemul electric este una, iar alimentarea cu combustibil alta. Alternatorul se invarte in sarcina normala, si incarca bateria cu cat poate, daca vrei mai multa energie schimbi alternatorul si bateria nu schimbi motorul. Cu aerul conditionat este alta poveste, ala nu este alimentat numai electric. Cine a zis ca electromotorul merge la greu sa ia o carte de mecanica si sa citeasca (Alternatorul incarca bateria nu electromotorul si ala nu merge sta pe loc, pleaca decat o-data cu masina). Aerul conditionat mai are un sistem de tubulatura incarcat cu freon, mai are multe chestii nu tine de partea electrica in mod special!
Daca te referi la cd-player, statie, subwoofer nu, ele nu influenteaza consumu unui automobil nu are nici o legatura Cresterea consumului de carburant o datreaza AC sau Climatonicul cu 1/litru/km adica daca masina ta consuma 5, 5 fara AC pornit, cand il vei porni va consuma 6, 5.
Daca consumatorii de pe un autovehicol depasesc puterea planificata, sigur va creste consumul de combustibil, deoerece alternatorul este solicitat sa produca curent electric pentru a acoperi necesarul de curent si incarcarea acumulatorului [moment in care va opune o anumita rezistenta pe motor in functionarea lui]. Consumul nu este exagerat de mare mai ales daca acumulatorul nu este uzat.În cazul cand se depaseste numarul de consumatori si acestia depasesc foarte mult puterea alternatorului se va inlocui alternatorul cu un altul cu o putere mai mare.
Pentru un consum de combustibil mai redus si pentru mai multe imbunatatiri ale componetelor motorului iti recomand aditivul Proengine Ultra
anonim_4396 întreabă: