Intereseazate daca ai nevoie de permis CE, pentru acel trailer sau BE. Restul nu te pot ajuta ca nu cunoscut. Daca deja te-ai interesat daca poti conuce acel trailer, sorry.
Daca ai categoriile necesare sa conduci acel trailer si trailerul are certificarile necesare pentru transport autoturisme si revizia valida, singurele costuri sunt cu vignetele pentru tarile prin care treci si costurile cu combustibilul.
Tot timpul in care esti pe drum sa ai la tine documentele de provenienta ale autoturismelor (contract de vanzare cumparare si restul actelor).
Vezi ca in Germania in mod special politistii pot sa te opreasca si sa verifice daca vehicolele transportate sunt ancorate corect (motiv sa verifice si provenienta masinilor cu ocazia asta), nu condu agresiv, cu depasiri bruste, ca atrag atentia si sigur te opresc ca banuie ca ai ceva de ascuns si te grabesti sa iesi din tara.
Prin Slovenia si Cehia, da.
Prin Austria, nu prea.
Iar la vama trebuie sa pui mai multe hartii decat acte
Ca sa mergi legal, trebuie sa ai firma, si cred ca trebuie si un atestat pentru transport/tractat auto.
In principiu inca se merge 'pirat', adica soferi cu BE si masini fara tahograf tracteaza masini la greu, evita sa tranziteze Austria si in rest nu prea sunt opriti. Dar nu este legal.
Iar la 4 masini pe platforma sigur vorbim de un vehicul care intra in categoria C sau CE, la care iti trebuie multe acte, si tahograf instalat.
aimullah123 întreabă: