Bara sport nu e o problema, dar farurile si stopurile te pot lasa fara talon. Si cu un Golf III nu e foarte indicat sa ajungi pe la RAR.
In afara de faptul ca in 2024 sa "tunezi" un golf 3 este ca si cum imbodobesti bradul de craciun adica usor kitch, tinand cont ca asta este placerea ta atunci iti dau un raspus.
Farurile trebuiesc omologate, aici nu este o joaca
Bara sport de care zici trebuie sa fie cumparata cu TUV, adica de la o societate serioasa care da certificat de acest gen, si poti sa o pui.
In ceea ce priveste farurile si stopurile citez de pe net ceva interesant :
"Trebuie ca farul sa fie omologat (sa aiba incritionat E si un numar dupa el, reprezentand tara care a facut omologarea)
+ vehiculul tau sa fie omologat cu farul respectiv.
faptul ca golf 3 nu a venit cu astfel de faruri din fabrica vreodata poti sa intrebi la RAR daca ai voie sa pui sau daca trebuie sa platesti omologare!
foarte multi cumparati faruri made in china cu 1200 de lei pereche si considerati ca aduceti o imbunatatire masinii, ei bine nu o aduceti nicio imbunatatire! ba din contra! farurile neomologate bat in ochii celorlalti soferi!
Daca iei faruri si stopuri omologate la nivel european (au acele E-uri notate pe ele), le montezi in service autorizat si mergi la RAR pentru omologarea individuala, esti ok.
De bara nu prea se leaga nimeni, atat timp cat seamana cu originala cel putin dpdv al dimensiunilor, si vine pe prinderile originale, nu pe cine stie ce improvizatii.