Cablurile alea sunt in loc de pantograf.
Ce, credeai ca masinile sunt perpetuum mobile?
Bateria masinii chiar "merge" pe curent (la automobile personale: 12-17V).
Acel cablu de 800W permite un curent de 50-60A, suficient pentru a ajuta o masina ramasa in pana de baterie.
Cu cablurile de transfer "se da" curent masinilor care au acumuatorul descarcat /defect /lipsa, pentru a porni motorul masinii.
" Anonimulnecunoscut1000 : Daca bateria mașinii nu merge pe curent"
pemisă eronată.
Dar dacă incercăm să ghicim (urât obicei!) ce ai vrea tu să zici, atunci ar trebui să-ți spunem că la pornire o baterie "ia" sute de amperi. De acolo sunt watt-ii ăia
Ai dreptate! Bateria nu "merge" (functioneaza ar fi termenul corect) pe curent ci pe electrolit si electrozi dar se incarca si furnizeaza curent prin cabluri. Ai niste intrebari foarte ciudate! Presupun ca esti foarte tanar!