Deci problema este ca nu poate fi in viteza intai fiindca nu intra daca nu apesi ambreajul. Daca apesi ambreajul, bagi a 1-a si apoi il eliberezi brusc se du-te cativa cm in fata si moare motorul. Daca lasi usor ambreajul nu brusc masina pleaca dupa loc cu viteza de relanti. Daca este oprita in viteza 1 si ii dai cheie aceiasi poveste, or pleaca dupa loc daca eliberezi incet, or se zgaltane si moare motorul!
Daca masina e bagata in viteza si nu este in miscare este esential sa tii piciorul pe ambreaj pentru a nu ineca motorul. Daca o scoti din viteza(o aduci la punctul mort) vei putea lua piciorul de pe ambreaj dar va trebui sa tragi frana de mana deoarece masina va deveni un corp liber si va pleca de pe loc...Cand o pornesti este din nou esential apasarea totala a ambreajului inainte a rasuci cheia in contact.Nu mai fa tot felul de experimente ca vei tine masina doar in service.Succes