Nu are cum sa iti fuga motorul din caroserie pentru ca atunci s-ar rupe conductele de benzina si in 2 secunde s-ar oprii motorul. Modificari poti sa faci in asa fel incat sa se potriveasca motorul dar nu stiu daca isi au rostul aceste modificari. Si oricum daca le-ai face caroseria nu ar rezista. O singura modalitate ar exista sa faci ce zici tu sa iei de la 0 constructia unei masini care are forma ca dacia 1310 si sa faci o caroserie si un sasiu puternic care sa reziste la puterea acelui motor. Asta inseamna sa proiectezi o masina complet noua.
Poi iti dai seama ca e imposibil sa pui un motor de Veyron. Dar sa intru in joc, daca ai pune un motor de Bugatti, de care ai pune? De la Veyron? Pentru ca mai sunt motoare mai mici si mai vechi de ex:motorul de 2, 3l acu mai mult de 50 ani.Shi daca ai pune un motor de veyron ar trebui sa inlocuiesti tot ce se afla pe masina:cutia de viteze, transmisia, roti, frane, modificari mari la caroserie. Daca ar fi sa spun ca inlocuiesi doar motorul, atunci tot trebuie sa mergi cum am mers Dacia pana acum, cu demarari usoare sa nu calci pedaua sa nu mergi mai mult sa zicem 150KM/h, daca ai pleca la fel ca un nebun, ai distruge cu siguranta ceva.Asa ca mai bine iti iei direct un Veyron decat sa transformi o masina obisnuita in Veyron.
Nu cred ca o sa se potriveasca, si creca fuge motorul si ramai cu volanul in mana )
1- nu se potriveste nici un ruptul capului asa ceva si
2 - nu se potriveste nici un ruptul capului asa ceva...
In primul rand nu ai banii astia sa cumperi motor, cutie etc de Bugatti, In al doilea nu se potriveste, In al 3-lea rand daca se potriveste trebuie o gremada de modificari, In al 4-lea rand se rupe la puterea asta orice coaja de dacie.Deci gandeste-te la ceva mai posibil si nu la aberatii de genu.
ClownFish întreabă: