Daca ai probleme de natura asta nici nu-i nevoie sa mai pui testeru, se aprinde la bord lumina.Bine ca in cazu asta nu stii exact ce problema este.Cu testeru in fctie de cat de bun este poate sa iti dea codul acelei probleme,alte scanere zic si si ce probele a este,deci depinde ce scaner folosesti.
Sint scanere care iti scaneaza toata masina si iti spune exact situatia masinii la toate sistemele.
Dar in cazul in care la acea problema exista mai multe optiuni,scaneru iti arata toate acele optiuni,tu trebuie dupa sa le verifici si sa afli care e buna si care nu.
De exemplu scaneru zice ai codu X si is urmatoarele cauze posibile: fire rupte, conectii imperfecte, bujie defecta etc.
Deci cam asa o sa iti zica unele scanere, sau acum mai depinde si de programul masinii, de cate de muit sensori sunt pe acea masina, caz in care poate sa iti spuna exact ce anume este rau.
dar scanere de genul asta costa undeva peste 5 mii de dolari.
Un mecanic priceput si cu un scaner de buzunar poate sa rezolve, asta ca acel scaner arata posibile cauze sau chiar si numa acel cod, dupa cauti in manualul scanerului sau pe net si vezi posibile cauze si le verifici, asta daca mecanicu e priceput.
Stanmariusvasile întreabă: