Daca se blocheaza poti sa iti dai seama. In cazul in care se blocheaza pe inchis, deja o sa fiarba apa in motor, iar daca ramane blocat pe deschis, o sa observi ca nu se va mai duce acu de la ceas unde trebuie, va sta jos.
Daca nu ai caldura in masina, sau ce spui tu cand ai cand nu ai, ar putea sa fie si de la termostat sa fi ramas blocat pe deschis, asa motorul va sta la o temperatura mai joasa, apa va avea o temp mai scazuta decat este normnal, dar nu poti stii sigur ca aia ar fi problema la caldura.
Ar putea fi problema heateru, adica radiatorul din bord care iti da caldura.
Sa elimini termostatu, inchide caldura, mergi cu masina stiu si eu citi km, acul ceasului trebuie sa sed ridice si sa incremeneasca undeva la mijloc.
Daca se intampla asa, atunci termostatul este in regula. Daca temp la apa sta jos, atunci termostatul este defect, vei sti ca aia ar putea sa fie 90% si problema cu caldura.
Daca termostatul sxe poate debloca singur? Nu se poate debloca, trebuie inlocuit, pentru ca chiar daca sa zicem sar debloca, o sa se intimple iar si ar putea sa fie si mai rau, sa ramane blocat pe inchis.
Verifica alternatorul si daca acolo este problema inlocuieste.