Te obisnuiesti, nu e un timp anume.
Si sunt masini cu ambreiaje diferite, unu musca mai sus altul mai jos, unu e mai moale altul mai tare si tot asa.
Pornesti masina, o lasi pe liber, si ridici usor picioru pana simti ca musca. Ca sa vezi la ce nivel la pedala, cupleaza cu cutia.
Si exersezi asa. Mai ales la urcarile in rampa, ca sa nu mai folosesti frana de mana, tii pe frana, Bagi a1-a, si dai drumu usor la ambreiaj pana simti ca vrea masina sa se duca, iei picioru de pe frana si accelerezi, si continui sa ridici picioru de pe ambreiaj.
Dar nu cred ca te va lasa instructoru sa faci de prea multe ori asta, ca ii tocesti ambreiaju, mai ales daca faci incorect forfecarea.
O sa iti intre in reflex. dupa cateva sedinte de condus.
Banuiesc ca e pe benzina, ca la motorina mai greu gresesti, ca nu smuceste asa de tare, daca totusi o subturezi cand pleci de pe loc.
E încerc sa ridic ușor dar când pleacă mi se mișcă picioarele și se bruscheaza e enervant rău
Pai se bruscheaza ca iei prea brusc picioru de pe ambreiaj. pana la punctul ala unde prinde, poti ridica cat de repede vrei, pedala, dar acolo cand prinde, tii un pic de ea pana accelerezi, si ridici usor.
Eu încerc sa iau ușor și toate alea dar când se pune în mișcare mi se mișcă și picioarele și se bruscheaza asta numa la plecarea de pe loc și mai e și drum de România # prea ca la tara rekte oraș
Dupa 1000 ore condus pe mai mult de 10 tipuri de masini diferite, condusul iti va intra "in sange" si vei simti ce cere fiecare masina.