Bună.
Mă gândesc când accelerez că pot pune viața în pericol a celor care participă la trafic și viața mea împlicit!
Gândim înainte nu după ce acul arată 100...
Pa, pa.
Niciodata. Conduc tot timpul cu viteza pe care o consider sigura pentru mine, nu pentru ceilalti, pentru ca orice tamponare, cat de usoara, ma afecteaza in primul rand pe mine.
@tipu - asta ai inteles tu din raspunsul meu, ca omor oamenii cu masina?
Si apropo, sa circuli regulamentar nu inseamna neaparat sa reduci viteza. Sa circuli cu viteza redusa e una, sa reduci viteza e altceva. Pentru a ajunge sa reduci viteza, trebuie intai sa accelerezi, daca nu cumva te-ai urcat din mers la volan .
A circula regulamentar inseamna a nu depasi limita maxima admisa pe sectorul de drum respectiv, respectiv a nu cobori fara motiv cu mai mult de 10 km/h sub aceasta limita. Restul sunt teorii.
Conform codului rutier conducatorul auto trebuie sa respecte regimul legal de viteza, la conditiile de drum astfel incat sa poata efectua orice manevra in conditii de siguranta. Conducatorul auto care se afla in spatele altuia are obligatia de a pastra o distanta suficienta fata de acesta pentru a evita coloziuni in cazul reducerii bruste a vitezei sau al opririi neasteptate. Deci cine poseda un permis de conducere cunoaste aceste lucruri si in cazul in care le incalca suporta rigorile legii.
Au fost cateva ocazii dar foarte rar. Mereu conduc cu viteza chiar si prin localitati. Am statie CB si stiu de obicei pe unde sunt radarele si daca nu sunt radare merg tare. Dar nu ma uit numai la 20 de metrii in fata masinii. Ma uit mult mai departe pe strada sa vad daca sunt copii, oameni batrani sau animale pe drum. Daca sunt atunci reduc viteza cat mai mult ca sa evit orice accident. Am mers putin in ultima vreme fara sa produc mari pagube. Din octombrie pana in momentul de fata am facut lunar drumuri pana in Germania si la 2 saptamani odata in Ungaria dar am reusit doar sa rup o oglinda la duba mea si aceea din neatentia mea si din cauza oboselii mari. Nu am apreciat corect distanta laterala si sufla vantul puternic si a impins duba inspre un camion si am dat cu oglinda in bena si s-a rupt.
Viata celor care nu pastreaza distanta regulamentara fata de mine? Hai ca mi-a placut asta
Shin.
Nu stiu ce am facut si mi-a aparut numai 1/2, m-am enervat si am sters tot. Scuze...
De cate ori te-ai gandit ca trebuie sa ajungi unde ai nevoie intr-un timp decent. respect legile atata timp cat mi se ofera conditii sa le respect.
Cat timp conduc regulamentar nu am de ce sa reduc viteza. sunt atent la manevrele mele, imi vad de banda mea, acord prioritate cand e necesar si toate lucrurile. deci nu vad de ce ar fi nevoie reducerea vitezei. ba mai mult, daca am merge toti ca melcii, s-ar produce si mai multe accidente.
@ tipu... da, circul regulamentar. si daca e limitare la 50, atunci o tin in maxim 59 daca e liber, daca nu, cu cat se merge, dar regulamentar. nu mi-ar conveni sa dau bani aiurea la stat.
Nu viteza este principalul factor de accidente! chiar daca asa se spune. Se spune asa deoarece nimeni nu are curajul sa spuna ca principalul factor este PROSTIA CONGENITALA.
Factorul principal este " o suma de factori " ...Ra(BA)sinile din capul conducatorului auto, supraestimarea si necunoasterea masinii, supraestimarea propriei indeminari, nestiinta in "a citi " strada, ignorarea starii vremii ...cam acestia sint factorii care adunati dau cele mai " spectaculoase " accidente.
Reducerea vitezei fara o ADAPTARE a ei la conditiile concrete nu inseamna nimic, nu rezolva nimic.