Pai daca motoru e plin de ulei inseamna ca pierde, mai si se vede iar primul lucru pe unde pierde este pe la garnitura de la capacu chiuloasei.Aia o schimbi tu in fata casei este usor.Deci,te apuci cureti motoru ala de ulei, schimbi garnitura aia de la capacu de chiuloasa, apoi mergi iar si vezi daca se face iar de ulei.Deci e clara ca pierde ulei in exterior odata ce motoru e plin de ulei.Ar mai putea pierde si pe la turbo. Daca poti scoate teava aia ce vine de la turbo spre radiator, sa te uiti in ea, atunci o sa stii si cum sta turbo, daca ar pierde ulei ar trebuie sa ai si in teava aia ceva ulei, nu mult dar stiu si eu o lingura doua.Nu baga caldura spui tu? Pai poate nu-i aerisit motoru.Deci mai mult ca sigur radiatorul de caldura are aer in el. Pune caldura la maxim,si apoi aerisesti radiatoru de apa sau nu stiu daca are ceva de la care poti sa aerisesti.
De miros nu stiu ce sa zic,poate is ceva galerii desfacute,depinde si cati ani are masina,stii acele galerii prin care circula aerul acolo la imbinari are doar asa un simplu burete, iar ala in timp se duce de suflet, deci aer ar putea iesi si pe acolo altundeva, sau ar putea intra mirosuri naspa ce spui, dar problema pe unde? Nu are pe unde intra decat dinspre motor, din zona aia trage ventilatoru aer de afara.Incearca cand dai drumu sa mearga doar circulatia aerului in masina, sa nu traga aer de afara si asa vezi daca mai vine miros. Undeva spre cabian dinspre motor trebuie sa ai o garnitura, care nu da voie caldurii sau mai stu eu ce mirosuri sa ajunga in zona parbrizului, deci prin zona aia se trage si aer de afara.Dar cum dai drmu la caldura imediat si comuta pe circulatie doar in cabina, asa vei sti de unde vine acel miros.Ce probleme ai tu se fac acasa nu la service.Aia cred ca nici nu se streseaza ei ca iti vine tie miros in masina, sau ca e motoru plin de ulei, pentru ei astea is chestii minore, nici bani nu fac sa schimbe o garnitura.De aia nici nu-s asa interesati sati verifice exact pe unde curge ulei, sau de unde vine miros.Tu acasa verifici garnitura de capota, sau aia pe care sta capota intre motor si parbriz daca stii ce vorbesc, vezi sa nu fie rupta cazuta, pe acolo sigur vine mirosul, iar ventilatoru baga aer de afara aer cu miros de la motor.Caldura e probabil ca nu-i aerisit radiatoru de apa, iar uleiul, spala motoru, schimba garnitura la capac cum am zis dupa mergi iar si vezi daca se mai face de ulei.Astea se verifica asa la o aruncatura de ochi, nici nu trebuie sa pui mana pe ceva
Îți mulțumesc de raspuns. E cam greu să-mi dau seama de unde curge ulei pentrucă tot motorul e murdar. Dar o să verific mai bine. Ms de sfaturi
Semeringuri de supapa, uleiul sa nu prelinga pe la garnituri, capac culbultori, radiator de incalzire..nu de racire!
E posibil sa se fi dus garnitura de chiuloasa. Aia poate scapa ulei pe motor, si aer pe instalatia de incalzire.
EGR borât cu ulei au cam toate 1.9 TDI. Vezi si garnitura de la capacul culbutorilor.
mariuseu12 întreabă: