Pompa de inalta presiune (injectie) si cu pedala de acceleratie (electronica) sunt ceva mai problematice la ele, dar se rezolva cu costuri mici.
Injectoarele sunt common-rail, deci grija mare de unde alimenteaza, ca motorina proasta le strica, si costa de la 1000 de lei in sus reparatia.
Nu stiu daca are DPF varianta aia, cea de 150cp are 16v si DPF. Cea de 120cp are doar un ax cu came, deci 8v.
Motorul e la baza foarte ok, iar intretinerea lui e ieftina, dar softul de 120cp e naspa, puturos. Recomand o resoftare cu stock OEM de 150cp, si va merge mult mai bine, fara nici un risc.
Pai are si DPF
Are si DPF
Atunci ar trebui sa se conduca mai mult la drumuri lungi, si mai putin in oras. Si mers ceva mai turat, 2000-2500rpm constant.
Dieselurile de capacitate mare, cu EGR si DPF, nu sunt deloc potrivite pentru oras, se infunda imediat.
Stanmariusvasile întreabă: