Daca este in mers lent, dar virezi tare de volan, aproape maxim, se poate auzi si de la frane.
Se poate auzi de asemenea de la suportul de sus al amortizorului (nu e amortizorul la propiu). Este un disc (ca un cd) cu gaura in mijloc si intre centru si exterior are niste rulmenti sau roticele. Acestea se vand separat, nu impreuna cu amortizoarele si costa f putin. Problema poate aparea din cauza ca vaselina s-a scurs daca masina e mai veche, ori s-au uzat rulmentii(mai putin probabil). De asemenea se poate remedia ungand din nou cu vasilina, dar asta necesita sa dai jos amortizoarele. Poate depinde de la masina la masina, nu sunt mecanic. Discul si rulmentii sunt metalici, si neavand vaselina scartaie, sau poate a ajuns praf si vaselina nu face fata. Problema pe care ai spus-o am intampinat-o si eu la un fiat din 93, amandoua erau problemele, si de la frana si de la discul zis, care nu stiu cum se numeste. Cred de asemenea ca pot fi si amortizoarele, daca nu mai au ulei, de obicei cand sunt terminate amortizoarele, asta se poate testa. Poate mai stie altcineva alte variante
Ai servo? poate fi si pompa.
Daca e un sunet constant de frecare de natura metalic, e pompa de servo directie.
Verifica uleiul de servo din rezervorul de servo, vezi daca face bule si daca e la nivel normal.
Eu aveam la fel era un pivot de sistinere, din partea de jos la a mea.acum tu vezi, poate fi si cel de directie, chiar de e schimbat probabil s-a rupt cauciucul si a prins jeg, daca e asa, schimba-l