Nu ai spus nimic clar, da amanunte, sa umblat la masina, ce anume s-a facut, sau stiu si eu de cand aparu chestia asta etc.
Centurile is toate bune, functioneaza, dincolo unde bagi centura, ar putea si acolo sa ai la fel un cilindru de asta ce sare in caz de ceva si tot asa.
Lumina aia s-a aprins din cauza ca e ceva in neregula, sau au fost ceva cabluri deconectate, ce au legatura cu toate astea, aibraguri, centuri, etc.
Nu s-a umblat la mașină, nu o am de mult timp poate cel care a vândut-o a umblat. O a cam de o lună, și s-a aprins în bord în timp ce mergeam pe un drum național, în ziua aia după ce s-a aprins martorul după o oră sau două se tot stingea și se aprindea radioul. A doua zi nu a mai făcut asta, totul pare să funcționeze cum trebuie.
Ce sa zic, am intrebat daca sa imblat la ceva cabluri, in ideea ca de decoenctezi ceva cabluri poe la centuri, airbag, dupa asa se intampla.
Treb sa ai un scaner de ala f scump, care citste adinc, sa vezi ce problema ai.
Sint scanere de 5 mii de dolari, unele si mai scumpe, alea ar putea sa spuna ce problema ai tu acolo.
Poate nu face ceva cabluri ce am spus contact bine, cam asta ar fi cauza, centura, airbag, defect sau cabluri la ele ce nu fac contact bine.
Airbaguri ai si in scaune, ai f multe, in lateral la scaunele din fata ai chestia aia in care intra centura, ai putea si acolo sa ai.
Alea se verifica f usor daca is sarite, au un mason de cauciuc, de sare, ala se increteste, pentru ca cablu se scurteaza si acel cauciuc, devine asa strins.
Poti verifica si sub scaune sa nu fie cabluri deconectate.In rest cum am spus trebuie sa mergi la unia ce au scanere de astea f performante, sa poti afla unde ar fi problema.
Poți să circuli așa de acum încolo fiindcă erorile pentru airbag sunt aproape imposibil de depistat, o să schimbi toate cele până într-un final trebuie să schimbi creierul mașinii.