E la fel si pe benzina. daca motorul functioneaza normal nu are voie sa urce sau sa scada turatia
In mod normal relantiul nu sta la 900 de ture. Depinde cum il reglezi. La aproape toate masinile, cele noi au unele exceptii, se poate regla relantiul. Din fabrica asa vin, intre 500 si 1100 de ture, dar depinde. La benzina uneori variaza turatia din cauza senzorului, asta este toata diferenta!
Pentru ca la motorul pe benzina tu poti sa reglezi cantitatea de aer si benzina. Daca nu este reglat corect la pornire ralantiul este foarte mare (cam 1600 rpm) si dupa aproximativ 15-30 min sau mai mult de mers in sarcina coboara pana la 900 rpm. Stiu din experienta mea ca nu poti sa nimeresti amestecul. La cele diesel nu creste sau scade turatia deoarece ele nu au amestec de motorina si aer pentru ca ele se aprind prin comprimarea aerului in cilindru pana la 500 bar si pompa de injectie pulverizeaza particule fine de motorina cam 600 bar face pompa, iar cand intra in contact cu aerul es aprinde si formeaza o explozie.
FUNDA?
anonim_4396 întreabă:
Stanmariusvasile întreabă: