Probabil pentru ca multe dintre ele sunt deja reconditionate, preparate sau tunate, sau au un mare potential spre tuning alaturi de tractiunea aceea spate care prin modificari pot sa o transforme intr-o masina de drift profesionala, iar nu in ultimul rand da cele din anii 80 pot fi considerate masini de colectie carora le creste valoarea in timp, cat si pentru ca in perioada aceea masinile (nu doarm bmw) erau mai simple nu aveau atata senzoraie si puteau fi reparate (zic) si de catre mecanicii amatori, adica de catre proprietari, ne referim aici la carburatie.
Am un cunoscut care si-a dorit si a dat 3500 de euro parca pe o masina de asta din 86 bine pusa la punct si in plus el o si reconditioneaza si o face mai puternica.
Cred ca in final e vorba de pasiune, ca doar pasionatii ar da 10.000 de euro pe un e36 modificat de ex. cat si faptul ca cu o masina de 10.000 de euro dusa in 400 de CP ai o satisfactie pe buze cand intregi un porsche panamera stock
Cauta in Youtube next generation of brz - gt86 masina promite dar... pentru 217cp motor aspirat s.ar merita un 2.4 benzina?, actuala are 200cp 2l benzina. Taxa e de 1000 lei pentru 2.4l... sau tot varianta asta de 2l isi merita banii? Cica scoate consum mai bun aia de 2.4 dar e chestie de aspect. Plc va fi o varianta reconditionata mai misto
Daca-i tot motor cu cilindri dispusi boxer nu cred ca merita o cilindree mai mare, adica sa faca si ei un turbo ceva si atunci va fi ceva ...stiu ca la gt86 asta unii si-au pus turbo si e altceva pe de alta parte stilul rocket bunny e parca inventat pentru masina asta, dar bani sa fie.
Fi pe faza... au transformat masina in varianta electrica https://www.greencarreports.com/......uning-shop ar fi speranta pe conversie curent
Multi fani sunt de parere ca aia a fost perioada de glorie a BMW. In plus, cei care dau atatia bani pe ele nu dau pentru ca au nevoie de o masina ci pentru ca e piesa de muzeu deja.