Poate ceva probleme la garnitura de chiulasa sau fisuri in chiulasa si intra apa si asa creste nivelul de ulei.Insa ca benzina sa intre in carter n-are cum n-are pe unde.Ai injectoare care pulverizeaza benzina ce ajunge direct in cilindru.Chiar de ai avea ceva fisuri la chiulasa n-are cum ajunge benzina in ulei.Nu are pe unde, decit sa fie fisurati cilindri dar in acest caz motorul ar face ca naiba.Deci cel mai posibil este sa intre apa ori pe la garnitura de chiulasa ori printr-o fisura ceva.Si cel mai simplu ar fi sa fie garnitura ca e mai simplu si mai ieftin.Cineva spunea ca dat 6 mii de euro sa ce? Sai puna aia alta chiulasa? Pai a dat enorm, cu banii aia mai cumpara inca o masina.Aia unde el a duso au scos piesele din ea daca chiulasa era fisurata le-a pus intr-o alta chiulasa si aia a fost tot.El cu mai putin de 1000 de euro rezolva problema.Tu sa vezi daca ai probleme la garnitura faci test de compresie cu bujiile scoase toate.Si eleimini din start fara sa te apuci sa desfaci ceva una cite una din posibile probleme. Daca compresia este buna atunci e clara chiulasa este fisurata pe undeva si asa apa ajunge in ulei.De benzina nici pomeneala n-are a face benzina cu uleiul.Masinile alea vechi care aveau pompa de benzina mecanica da acolo se rupea membrana de la pompa si toata benzina pompata ajungea in ulei.Dar masinile de astazi nu mai au pompe mecanice deci nu vad cum ar ajunge benzina in ulei.Gindestete ca benzina pulverizata impreuna cu aerul este supt in cilindru de catre piston si apoi compresat si se da scinteie si explodeaza.Totul are loc in cilindru.Pe unde sa ajunga benzina in ulei? Asta doar ar mai fi o p; osibilitate sa ai segmentii varza si sa treaca mai mult de jumate din amestec in carter pe linga segmenti.Dar daca faci compresie la toti cilindri afli.Alte cai ca benzina sa ajunga in ulei nu mai sint.Deci astea 3 ar fi-1-garnitura de chiulasa, 2-segmenti varza care intr-adevar duce ceva benzina in ulei si 3-chiulasa fisurata caz in care ajunge apa in ulei.Acum tu ar trebuie sa stii in cit timp nivelul creste.Si poate doar ti se pare ca creste. Uleiul se verifica cu motorul rrece asta pentru uleiul de la motor si cu motorul cald pentru transmisie. Daca tu verifici uleiul la motor cind uleiul este fierbinte normal ca nivelul este nitel mai ridicat.Masoara dimineata inainte sa pornesti masina si vezi exact cum stai.
Sper pentru tine sa nu se fi fisurat chiuloasa si sa iti intre benzina in baia de ulei, eu am patit asa la un audi a4 din 2007 si ma costa 6000€ reparatia cu totul (in Italia)
e probabil sa fie asta, dar cel mai bine fugi la mecanic, nu continua sa mergi cu ea asa ca ii scade vascozitatea uleiului si risti sa gripezi motoru
Scuze ca intreb dar pe unde ar intra benzina in motor la ulei? Am vazut cai spus ca ai un Audi si sa fisurat chiulasa.Am inteles dar benzina n-are ce cauta in chiulasa, ea ajunge direct din injector in galeria de admisie si de acolo este absorbita de piston in cilindru. Daca chiulasa ar fi fisurata eventual ar ajunge apa in ulei nu? Benzina in nici un caz nu are cum sau pe unde.Doar daca sa spunem ca ai avea segmentii uzati rau de tot atunci da ar putea ajunge ceva ceva benzina In ulei cind amestecul este compresat si sa scape pe linga segmenti inainte de explozie.Tu ai dat nu mult ci enorm sa iti repari masina daca spui ca chiulasa era fisurata.Sincer mai mult de 1000 de euro nu te putea duce daca o faceai in Romania.Pt ca la tine doar chiulasa era defecta sau mai bine spus doar blocul corpul chiuloasei ca restul de piese erau ok.Deci tu trebuia sa cumperi alta chiulasa fara nimic in ea, o demontai pea ta scoteai piesele din ea le puneai in chiulasa buna si aia era tot.Nu cred ca te ducea la o mie de euro.O garnitura de chiulasa costa cam 20 de dolari.Hai sa zic 30 cu tot cu semeringurile de la axele cu came.PLus cele de la galeria de admisie si evacuare hai sa zicem 50 de dolari.Plus manopera care nu stiu cit e acolo.Dar daca te pricepi tu cam atita te ducea.Wow citi bani salvai de mai luai inca o masina nu? Eu am avut o problema ceva de genul asta tot la chiulasa si tot la un Audi dar A6 turbo bla bla si l-am rezolvat singur. Iara audiA4 este mult mai simplu si usor de umblat comparativ cu A6 unde nai loc sa asezi un ac.Si nu sint mecanic.Si faci asta acasa in fata blocului sau in fata casei.Bine acum daca ai bani si iti permiti nici o problema.Dar benzina sa ajunga in ulei la masinile de astazi nu prea vad pe unde ar putea decit pe linga segmenti.Tu ce spui?
Audi care il aveam (ca l'am vandut asa la un showroom p'aici) era motorina, dar despre benzina nu stiu prea multe si tot ce ai zis, da..ai dreptate da n-am vrut sa ma complic mai mult decat m-am complicat deja, ca am schimbat garniturile la chiloasa si nimic, am schimbat chiar si turbina odata cu garniturile.dar tot continua sa creasca nivelu la ulei desi uneori mai aveam si pierderi.
imi facuse prea multe probleme si am preferat sa o vand, avand in vedere ca era o masina destul de noua..cine ar fi cumparato, o lua cu garantie 1an si si'o rezolva
si sincer daca nici tu nu ii dai de cap, te sfatuiesc sa faci acelasi lucru sau daca acolo o rezolvi cu bani mai putini, e bine... daca nu, n-are rost sa cheltui mai multi bani pa reparatie decat daca ai schimba masina cu totu.
Man eu am reparato singur, dar a mea este pe bezina.Insa tot dracul ala e.Nu dai nici un ban daca faci ceva teste, adica daca le faci tu singur.Eu inainte am facut teste de compresie si am vazut ca la o chiuloasa era jale mare. Apoi am facut test sa vad pe unde curge si asa am vazut ca pe la valve, deci am dat jos am dus chiuloasa la rectificat, pus valvetot garnitira noua si merge brici ca noua.Bine eu am avut mai multe probleme, in sensul ca ceva ani in urma a umblat cineva la ea si-a pus ceva piese in chiulasa invers decit trebuia.Adica rulmentii aia sau asazisii rulmenti ce tine axele cu came au ceva orificii de ungere sub presiune si au orificii doar intro parte apoi canal pe interiorul lui bla bla si mecanicul a pus invers si sau dus toate ax, chiulasa a mincat axul din chiulasa de zicei ca nu-i adevnarat.Ce e ciudat e ca a mers asa multa vreme.Si am spus nu mai mecanic, pai eu ce sint? Si asa singur am dat jos am pus alta chiulasa ce am rectificato, singur am pus la punct dupa carte si toti se uitau ce fac, ca no sa mearga ca ce stiu eu.Am montat tot la loc si surpriza masina mergea struna.Tu ai facut greseala ca ai dat masina aia.Masina ca aia nu stiu daca te mai intilnesti cu ea.Probabil la fel avea ceva naspa si trebuie dopar cineva care se pricepe so puna la punct.SI daca doar aia era problema nivelul la ulei aia era floare la ureche credema.Mecanicii in general nu stiu totul despre o masina anume de aia si fac numai timpenii si nu stiu sa repare.Msinile an de an li se mai pune cite o piesa cite ceva pe ele si normal daca esti mecanic trebuie sa te informezi.Dar exista programe pe care ei le au si cei mai multi sigur le au cum este ala AllData unde tiarata mura in gura, iti spune tot de la A la Z cum si ce trebuie sa faci, insa ei nu au timp si nici nu-i intereseaza.Cind stii fiecare sistem in parte nu ai cum sa nu repari.Pai daca stii asta repari si fara scaner, nu-ti trebuie nimic doar verifici asa pas cu pas si tot afli.Deci pe mine daca ma duceam la un mecanic ma ajungea doar manopera cel putin 2 mii de dolari.Plus chiulasa si ce mai trebuia, ca la mecanic sigur se mai strica ceva.In schimb eu am reparato cu citeva sute, adica am dat 300 pe chiulasa, plus pe garnituri si munca mea.Dar am facut ce trebuie si cum trebuie dupa carte nu dupa ureche cum faceau ei. Daca iti spun ca ei stringeau axele cu came dupa ureche fara cheie manometrica nu-ti vine sa crezi si chiulasa si altele.Pai astia sint mecanici. Daca ai schimbat garnitura la chiulasa n-are cum sa intre ceva sau sa scape ulei.Bine asta daca garnitura este strinsa asa cum trebuie. Oricum pacat 2007 si diesel wow pai aia da masina.Dar asta e.
Eu unu, nu sant mecanic si nici nu mananc motoarele si mi-am pus increderea in mai multi mecanici chipurile renumiti (italieni) si ajunsesem la concluzia ca trebuie sa ii schimb chiuloasa cu totu, plus turbina..si am preferat s-o vand pentru cam prins si o oferta de neratat ca sa zic asa; patronu meu vroia sa vand un mercedes e class din 2005 berlina, intretinuta foarte bine..si am preferat s-o iau p-asta de la el. Am luat 7.000€ pa audi, ca mai mult nu imi dadeau si ca sa o vand la privat cu 11-12.000€ nu gaseam si nici nu voiam sa o dau la om cu probleme si am luat mercedes.u asta cu 9.000€ de la patron.
am pierdut ceva la afacerea cu audi, ca eu cand l-am luat am dat pa el 19.000€ si l-am dat cu 7mii da m-am simtit constrans
si asta pa care o am acuma n-am nici-o problema, doar pompa de apa mi-a picat, am schimbat-o si atat