Inginerii au fost destepti sa le faca asa, e normal pentru ca pe fata e greutatea motorului si aerodinamica conteaza sa circule aerul uniform, posibil sa fie modificate jantele incat sa arate mai multa agresivitate cu alea groase pe spate. Nu cred ca bmw investeste multi bani sa puna roti mai late pe spate comparativ cu alea din fata
E46 nu imi amintesc sa fi venit de fabrica cu alte dimensiuni la anvelope cele de pe spate fata de cele de pe fata, de obicei dimensiunea o pun proprietarii alta, la masinile sport cum sunt ZR1 de ex de la corvette si multe alte modele de putere vin direct din fabrica cu alte dimensiuni la jante si anvelope puntea spate si puntea fata
Majoritatea masinilor au botul un pic mai jos decat fata, pentru aerodinamica si manevrabilitate.
Anvelope mai mari pe spate isi pun doar cei care merg cu ele pe circuit, fara ABS si ESP, si au nevoie de aderenta pentru propulsie. In trafic nu se poate asa ceva, ar afecta functionarea sistemelor ABS/ESP.
Asa vin din fabrica dar se rezolva cu o alta suspensie.
Asa își pun proprietarii.
După cum a spus cineva pe aici, spatele ridicat e o chestiune de aerodinamică, iar anvelopele au masuri diferite pentru ca este tracțiune spate. Ca sa poată sa pună puterea jos mai eficient și uniform, iar pe fata sunt mai mici(mai înguste) pentru a ușura manevrabilitatea. Multe BMW uri au așa, e un fenomen întâlnit doar la mașinile cu tracțiune spate.
SkenWell întreabă:
anonim_4396 întreabă: