Angajatii de la RAR si inmatriculari fac adesea confuzii. Cunosc multe cazuri de masini sedan trecute break, serii gresite si alte informatii aiurea.
Undeva pe motor trebuie sa existe o placuta cu serie motor si codul. Acolo vezi exact ce motor ai. In acte nu prea conteaza ce au scris aia, atat timp cat au nimerit capacitatea si combustibilul.
De ce nu mergi inapoi la aia sa le spui asta, sa intrebi? Asa daca nimeni nu se duce inapoi, daca nimeni nu reclama ca aia fac greseli, se merge asa inainte.
Iara cand e sa vinzi tu masina, stai sa vezi probleme, stai ca nu se potriveste, ca cine stie ce ai facut, ai schimbat, niste rahaturi.
Nu inteleg de ce in RO si in UE inca se merge pe timpeniile astea, serie de motor, serie de transmisie si tot asa.
Motorul, transmisia is piese de schimb, se strica motorul total ce fac? Treb sa te duci iar sa faci acte, rahaturi.Nu vad cei asa de nemaipomenit sa ai trecut in acte motoru si mai stiu eu ce piese care se schimba.
2 rinduri de acte pffff ce dificili mai sunt romanii, iau de la altii numa cei dificil si greu, sau prost, nimic nu ia bun, sa zici ca ajuta si ei omu de rind.
Scuze ca am scris si pe linga, dar sa ai o masina acolo, se pare ca este un lucru f dificil