Cel mai sigur/probabil (o sa vezi asta din diagnoza in mers, sau iti ramane eroare acolo de obicei) turbina iti intra in "limp mode" cu overboost, dar cel mai probabil cu underboost la tine. Daca ai un senzor MAP/MAF acolo poate fi problema. Daca o "opresti si-o pornesti" la unele masini se "repara" chestia singura, pana apare din nou. Sfatul meu: pune-i o diagnoza, si o sa vezi sigur ce si cum are, urmareste presiunea in turbina si cantitatea de injectie si-o sa-ti dai seama cam ce are.
Problema principală este dacă vreodată acest motor a avut parte de o revizie totală, prin scoaterea din compartimentul motor? La un moment dat, orice motor obosește, iar reviziile obișnuite nu mai sunt suficiente!
O revizie totală a motorului, a ambreiajului, cutiei de viteze, va rezolva problema. Altfel, puteți repara turbina, dar mașina să fie la fel de "bleagă". Este o emisiune pe un post TV, unde se cumpără o mașină second hand, care este recondiționată și transformată total.
Deci, problema este la motor, nu doar la o piesă anume!
Nu uitați că este un motor pompă-injector, nu cu rampă comună, injecție indirectă.
Dami mesaj in privat ca te pot ajuta eu
Egr, l, ai curățit pompa e curata an rezervor
liviunm întreabă: