Pot fi mai multe cauze, una ar fi ca cutia nu are suficient ulei adica a pierdut ulei de cutie, alta cauza ar putea fi un sincron uzat iar cea-a de-a treia cauza un ambreiaj care este pe duca, kitul ambreiaj, unii poate nu stiu sau nu vor fi de acord la faza cu ambreiajul dar stiu din propria experienta ca atunci cand fie ambreiajul fie placa de presiune etc sunt uzate anumite trepte intra greu.
Ti-am dat tema pentru acasa, poti verifica fiecare problema in parte, eu as incepe cu verificarea ambreiajului la un service si cu schimbarea uleiului de cutie, si daca totul este ok pana aici abia apoi as da cutia jos, pentru ca costa ceva manopera si reparatia sincroanelor! Este posibil sa o rezolvi prin inlocuirea kitului ambreiaj daca se constata ca este uzat. Poate sa fie uzat si sa nu patineze inca.
Poate pentru ca nu apesi ambreiajul pana la fund, in acelasi timp cand schimbi treapta.
Sincronizarea mana-picior trebuie sa fie perfect coordonate, intamplandu-se in acelasi moment, ca masina sa nu faca zgomot sau sa se poticneasca.
Trebuie exercitiu, ca se intampla o gramada incepatorilor in ale soferiei.
In mare, poate fi din cauza:
-timoneriei
-cutiei de viteza/uleiului din ea
-pompei de ambreiaj
-kitului de ambreiaj
-suportilor de la ansamblul motor-cutie.
Probleme ambreiaj, probleme timonerie, probleme furca, probleme componente interioare cutie etc
aimullah123 întreabă: