Vad ca multi se gandesc ca cu bicicleta ai mai mare riscu sa mori, dar uita sa zica si de faptul ca cu masina ai riscul mai mare de a omora tu pe cineva cu ea. Cu bicicleta e greu sa omori pe cineva... cu masina foarte usor.
Este unul dintre motivele pentru care aleg sa evit sa conduc. Condusul este o responsabilitate mare. poti sa omori oricand pe cineva cu putina neatentie. Chiar daca esti atent poate sa sara un copil dintre masini in ultima secunda si n ai ce face chiar daca esti cel mai atent.
In oras pe bicicleta in Romania esti tinta sigura. Cum sa spui ca e mai sigur decât masina?
Eu prefer metroul . Mi se pare prea incarcat traficul așa ca nu as alege o mașina. Poate își doresc asta pentru ca încă nu au testat. In teorie e frumos, in practica e treaba mai serioasă. După un an doi in posesia mașinii nu cred ca vor mai fi așa entuziaști.
Ia du-te tu cu bicicleta sa cumperi brad de 2m înălțime. Sau mergi în concediu la drum lung cu bicicleta perfectă.
Salut!
Eu unul am cărat pepeni de zece kilograme pe bicicletă și, de asemenea, am fost în concediu pe bicicletă! Două sute de kilometri parcurși într-o singură zi până la Constanța. Dacă vrei, e posibil! Doar voință îți trebuie.
Pentru că există sindromul "maimuței", adică de a imita.
Pentru că în România nu există o cultură auto, inclusiv la părinți, care să nu le cumpere mașini puternice, măcar în primii 2-3 ani.
Pentru că în România "șmecherii" pot omorî, să facă accidente, niciodată justiția nu se va atinge de ei!
Pentru că vrem o Românie ca afară, dar nu cu rigoarea legilor din străinătate!
Străzile din România au ajuns o junglă datorită lipsei legilor dure, corupție endemice de la IPJ până la justiție, pentru că poți fi analfabet, fără școală, să știi să citești, scrii, dar poți cumpăra carnetul de șofer!
Deci adolescenții imită, ca maimuțele, comportamentul societății noastre în prezent!
Pentru posibilitatea mai mare de angajare și eficientizarea timpului și rutei de transport. Cu autobuzul poți să stai și o oră (dus-întors), în timp care cu mașina s-ar face jumătate, plus că poți lua pe scurtături sau drumuri lungi, dar nefolosite, deci sunt mai rapide/eficiente. Da, și pentru stima de sine și imaginea către cei apropiați, bineînțeles!
Păi și cum agăți gagici cu bicicleta?! Cum îți faci poze în concediu pe biciletă?! Pe Facebook și Instagram cu ce pui poze?! Uiți de cele mai elementare obiceiuri ale cocalarilor!
E fată, ce gagici sa agate?
Nu întreabă pentru ea; întreabă de lume, și adolescenți în general.
Dacă chiar te plictisești și vrei să te iei de oameni că nu citesc bine întrebările, de ce nu te iei tu de SingleForOne, care a început să vorbească despre autobuze fără vreo legătură cu subiectul? Hai, mulțam!
Bună!
Eu unul sunt de acord cu tine. Și eu am patru biciclete, iar recent am cumpărat-o pe a cincea (fiecare bicicletă servește altui scop). Sunt amator de ciclism, merg circa o mie de kilometri pe an.
Într-adevăr, în orașe precum București, bicicleta poate fi mai practică. De sute de ori - și nu exagerez - am reușit să mă strecor pe lângă mașini în ambuteiaje de neimaginat. În plus, în cazul unui accident rutier care blochează drumul din față, pot să mă urc pe trotuar și să merg pe lângă bicicletă, astfel devenind pieton. E floare la ureche.
Acum, venind vorba de siguranța pe care ți-o oferă o mașină și una pe care ți-o oferă o bicicletă, sunt de acord cu tine, dar parțial. Eu unul mă simt mai sigur pe bicicletă pentru că știu să execut întoarceri rapide, ridicări pe o singură roată, frânări bruște sau toate trei combinate. Dumnezeu mi-e martor la câte accidente am evitat datorită acestor abilități învățate în timp. De aceea mă simt mai în siguranță pe bicicletă. Pentru că știu că am control maxim asupra ei. Pe de altă parte, dacă se întâmplă ca un nebun să intre în mine, păi în cazul acesta nu mai e nimic de făcut. Poate doar să reușesc cumva să cobor de pe bicicletă și să mă adăpostesc în spatele cadrului, ca să nu fiu lovit direct de bara de protecție a mașinii. Toate astea în mai puțin de două secunde. De aceea în rândul unui biciclist trebuie să existe precauție. Ca să evite astfel de momente.
Și, da. Nu țin morțiș să îmi iau permisul de categorie B, pentru că nu îmi plac mașinile. Nu am nimic cu șoferii, dar pur și simplu nu îmi place să conduc mașini. Sunt prea mari pentru mine. Da, am încercat să conduc și nu mi-a plăcut. Eu unul nu mă simt în siguranță într-o cutie de metal atât de mare - atâta vreme cât eu o conduc, nu altcineva. De aceea prefer bicicletele și motocicletele. Sunt mici, rapide, ieftine și mai folositoare. Și, dacă știi cum să le mânuiești și ai puțină atenție, nu ai de ce să te temi. Mai ales că pe motocicletă/bicicletă ai vizibilitate sută la sută.
Azi a trebuit sa semnez ceva in oras. Eu stau la 43 de km de oras.
Am fost cu bicicleta.
O ora si 23 de min mi-a luat dus si o ora si 37 de min intors.
86 de km in 3 ore.
Iti dai seama ca in oras e numai buna bicicleta. de cele mai multe ori se poate folosi bicicleta in locul masinei fara problema. E nevoie si de masina nu spun, dar nu asa de mult pe cat crede lumea.
Daca ar gandi toti ca rosa va dati seama ce bine ar fi. Spre deosebire de cei care au comentata aici care n au dat nici macar o sansa bicicletei, ceea ce e trist.
In acest moment masina este o necesita. Majoritatea angajaților doresc să ai permis. In ziua de astazi iti este necesar. Luna trecută pe tatăl meu l-a luat ambulanța, iar daca verisorul meu nu era acasa in acel moment nu stiu cu ce am fi mers la doua spitale diferite dupa tata... ăsta e doar un exemplu pe care l-am trait...
Pentru că mașina este una dintre invențiile prin care li s-a ușurat viața oamenilor de zi cu zi. Imagineaza-ți, sa te duci la Kaufland pe bicicleta și să vrei sa iei un cărucior plin cu produse
Dar de ce ești așa sigura? Bicicleta mai sigura? Cum te protejezi in caz de accident? Mori în secunda 2. In schimb într-o mașină ești protejat. De pe motociclete, biciclete etc se fac cele mai grave accidente, nu cele mai multe (asta se întâmplă cu mașinile) dar cele mai mortale
Raul112009955 întreabă: