La fel si la masinile din ziua de azi. Numai ca cele de atunci erau mult mai simple. Fara senzori, calculator de bord si alte rahaturi.
Pentru o Dacia 1300 din acele vremuri, că asta am avut, dacă aveai piesa respectivă, ti-o inlocuiai singur, cu nu prea multe cunostinte de mecanică. Schimbam electromotorul, discul de ambreiaj, pivotii, bieletele etc in fata blocului, nu mergeam la service decat pentru probleme mai complexe.
La fel si pentru 1100.
Mai fă asta la o masina din ziua de azi.
Produsele complexe sunt compuse si identificate ca si "repere".
Fiecare reper are un nume si un cod de identificare.
Din acest motiv, cand cumperi un reper, trebuie sa dai denumirea si codul (alfa-numeric) de identificare.
Pentru că până și o Dacia 1100 este în esență un mecanism complex, nu este mașina lui Fred Flintstone cu găuri în podea ca să te propulsezi cu picioarele.
Voiai să fie sculptată dintr-un singur bustean, sau cum?
Asta e tehnica. Cu multe suruburi, piulite, biele, lamele, etc, fiecare cu denumirea sa. Ca sa stii pe ce pui mana si te-ti trebuie.
Vericule, mașinuțele inclusiv cele mai vechi sau mai simple, au numeroase componente și sisteme pentru ca să funcționeze în cel mai bun mod al lor, ele includ diverse elemente precum piulițe, tamburi, cilindri hidraulici și lichid de frână, fiecare are un rol specific în sistemul de frânare și în funcționarea generală a mașinii date, diversitatea componentelor contribuie la eficiența și siguranța vehiculului în diverse condiții de utilizare, ca să poți băga și în modul rachetă
anonim_4396 întreabă: