Pot fi si bujiile (incandescente, folosite tocmai la pornire), dar avand in vedere temperaturile din aceasta perioada cel mai probabil este vorba despre uzura sau defectiune la motor. Nu ne-ai spus daca simptomele sunt aceleasi si la pornirea la cald si la pornirea la rece, ce culoare are fumul si daca la accelerarea puternica in mers fumega.
O vizita in service este oricum recomandata, macar pentru un tester si pentru masurarea compresiei.
Oameni buni 320D are motor diesel, deci nu are bujii.
Eu ti-am mai raspuns si la intrebarea precedenta. Trebuie sa mergi la un service care poate lega masina la un tester sa citeasca greselile din sistem. Alta varianta nu exista.
Daca nu are bujii ce are Reactor?
Cine te-a mintit ca nre bujii zii sa-ti dea bani napoi din contra ca are si se numesc bujii incandescente frate iar motoarele benzinare iar au bujii normale
Iti spun eu ce e, pentru ca si eu am patit la fel si eram disperat, am mers la o multime de service-uri si degeaba, cati mecanici, atatea pareri, bla bla.Am fost mai apoi la unu bun, da scump care se ocupa doar de bmw. Intr-adevar a fost ceva mai scump, dar a meritat. De vina e pompa de motorina care trebuie sa tina o presiune destul de mare pentru ca sa aiba loc explozia motorinei.Deci la ea era buba pentru ca nu mai tinea presiune. Omu m-a sfatuit sa o schimb(logic), dar pentru ca a costat prea mult si nu garanta decat cam 90%, l-am rugat sa imi dea un alt sfat, sa mai economisesc: de fiecare data cand o pornesti, tii mai mult pe bujii si nu dai la automat din prima, ci iei contactu, il pui din nou, tii un pic si tot asa, in functie de cat de frig sau umed e(eu am tinut cel mai mult de 4 ori la -25 de grade afara). Asta era tot balciu si de fiecare data porneste fara sa se balbaie, fara fum, curat. Tre sa mearga! Acum eu am alta problema: uneori(de foarte multe ori) porneste dupa multe incercari pentru ca nu se dezactiveaza imobilizatoru de pe motor si nici nu invarte pentru ca crede ca a fost furata...Nevoie mare(ma tine uneori in pompa cate 30 de min fara sa faca nimic)...Aiurea rau bmw asta. Bafta!
Verifica sonda si catalizatorul, bujiile nu au nimic. Daca aveau atunci nu crezi ca se umezeau la prima cheie si nu mai porneau ?
Oricum cel mai bine este sa mergi la service
Salut,
Ar mai fi o cauza...Cand e fff frig dai la automat si nu porneste, scoate fum din abundenta.
Cu siguranta e releul care controleaza bujiile (adica nu se incalzesc).
Am patit aceeasi situatie la e46 (320d 150cp), I-am schimbat bujiile, bateria, numai ca problema era releul bujii.
Sper sa-ti fie de folos sfatul
O zi buna!
George_Mircea_1994_mNd2 întreabă: