Pentru ca de cele mai multe ori, in cazul unui accident, cel din dreapta moare, pe cand soferul se alege doar cu leziuni.
Da asa este multi dau raspunsul asta pentru ca multi soferi toti soferi fac aceasta manevra in caz de accident. aceasta manevra nu este corecta in caz de accident sau ca te rastorni tinetiva bine de volan si ar fi indicat sa intri in plin sa lovesti cu bara fata in totalitate zona de inpact eu asa am procedat si am scapat cu viata toti
Fiinca soferul cand este in stare sa evite ceva, el se incadreaza doar pentru el sa scape. dar uita ca mai e o parte de masina in dreapta, in care a uitat de ea. si cand se loveste de un copac se loveste direct in partea dreapta a masinii in fata, sau lateral...nu stiu daca m-ati inteles.
Se numeste asa din cauza ca la un accident, din instinct soferul cauta sa se salveze pe el si alege pozitii in care de cele mai multe ori masina este lovita in partea opusa lui!
Plus ca pasagerul din dreapta nu este intotdeauna atent la drum si la un accident, sau o frana puternica pusa pe nepregatite, poate fi aruncat in geam sau afara(daca nu are centura de siguranta). Apoi sunt masini care au airbag doar pentru sofer, pasagerul din dreapta ramanand la mila lui Dumnezeu!
Pentru ca orice om se apara, instinctual, in caz de primejdie. daca esti la volan si ai un accident, ai sa eviti in asa fel incat sa te protejezi. Automat il expui pe cel de langa tine, care e pe scaunul din dreapta.
Pe cine sa nu mai pui in fata?
Se numeste asa deoarece cand soferul provoaca un accident controleaza masina in asa fel incat el sa supravietuiasca si de obicei cel care sta pe scaunul din dreapta moare :-s
Pentru ca in acel loc este cel mai mare risc sa scapi putin "sifonat" dintr-un accident.
Cind se intimpla un accident:
- soferul manevreaza instinctiv masina in asa fel incit el sa scape, si atunci sint sanse mai mari ca cel din dreapta sa moara
- soferul se poate sprijini cu miinile in volan in caz de accident, si in felul asta nu mai "zboara in fata". Riscul pentru cel din dreapta e deci mai mare decit al soferului. Bineinteles asta este o chestie relativa, la ciocnirile cu peste 40 Km/h degeaba te mai sprijini cu miinile in volan.
ionutz080511 întreabă: