Cel mai bine, din punctul meu de vedere este asta.
Inainte sa pornesti masina, te asiguri ca este pe liber, adica in nici o viteza.
Apesi ambreajul ca sa deconectezi volanta ( cred ca gresesc aici, dar usurezi pornirea masinii oricum ) si rotesti de cheie. Apesi pe frana daca e cazul sa fii in vale si sa nu plece si ca sa fii sigura ca, daca nu e scoasa din viteza, nu pleaca, oricum ai frana de mana, dar poate nu tine.
In timp ce ti ambreajul, si frana, lasi frana de mana, dupa ce esti sigura ca nu pleaca.
Ridici piciorul de pe frana si apoi usor de pe ambreiaj dupa ce ai bagat in viteza.
1. O pui pe liber + frana de mana
2. Ambreiaj + frana de picior + pornirea motorului
3. Lasi frana de mana + bagi in viteza
4. Ridici piciorul de pe frana
5. Ridici ambreiaju si ai plecat.
Te uiți în toate direcțiile, te asiguri că nu e nimeni, mai ales copii care îi mănâncă la bananei să se bage sub mașină după acel ceva, și schimbătorul să fie în viteza Liber nu 1, că este din cauză că ai probleme că nu stă pe loc Sau pățești să dai cheie și acceleratie și te-ai băgat în stâlp ori în altă mașină sau în într-o babă, perete etc, eu nu recomand prostia asta cu lăsatul în viteza 1, bagi cheia în contact învârtiți spre dreapta la maxim la unele s-ar putea să ții cheia mai multe secunde ca să pornească și înapoi la maxim să închizi motorul, ții ambreiajul schimbi viteza 1 sau înapoi ridici de inel în sus de la schimbătorul de viteze, și apeși accelerația ușor apăsând și în același timp cu ambreiajul dai drumul la ambreiaj, că dacă îi dai drumu la ambreiaj și dai accelerație moare motorul, ușor trebuie să faci schimbările. Spor și atenția spre drum și pietoni și animale.
anonim_4396 întreabă: